הכוכב מאשדוד: שלומי יפרח שמגלם עבריין חסר רחמים: "חלום שלי שמתגשם בגדול"

כוכב אשדודי. שלומי יפרח בוגר מקיף א' בן 24 מגלם את מאור עזרא מהסדרה "השוטרים" שעלתה אמש בערוץ 12 בכיכוב צחי לוי אלי פיניש ואחרים. הביקורות עליו מדהימות. "יפרח היה תמיד כוכב במקיף על הבמה" מספרים חבריו. אתם עוד תשמעו עליו המון. בהצלחה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבלו את הכוכב החדש מאשדוד שלומי יפרח, בוגר מקיף א' שמככב בסדרה החדשה "השוטרים" בערוץ 12 שעלתה אמש לאוויר. יפרח מגלם דמות של עבריין כבד מנהריה, מאור עזרא שמנהל ביד רמה ארגון פשיעה ומתעמת עם השוטרים. יפרח משחק לצד כוכבים כמו אלי פיניש צחי לוי ואחרים.

הביקורות עליו מדהימות והמשחק שלו כעבריין בסדרה מעורר השתאות גדולה למי שרק נמצא בתחילת דרכו בעולם המשחק והטלוויזיה וצופים לו עתיד מזהיר בתחום המשחק.

וכך כתבה עליו חברתו לספסל הלימודים, רחלי גלאם כשגילתה במפתיע את שלומי על המסך אמש בפרק הבכורה: "צפיתי בגאווה בבוגר ביה"ס, שלומי יפרח, הלא הוא מאור עזרא מהסדרה החדשה "השוטרים. יפרח החל דרכו על הבמה במקיף א' בהובלתם של מחנכים דגולים כמו אבי כהן ז"ל, ומרים חדד ובזכות לילך אדרי שלנו עלה לבמה בכל הזדמנות… בכתבה הזו אתם יכולים לראות תמונה שלו במדים(היה חייל בזמנו) כשהגיע לסייע לתלמידי המקיף כשהמחיזו את אנטיגונה "בזגורית" לנגד עיניו של הבמאי/תסריטאי/מחזאי המוכשר,מאור זגורי . צופה  בתמונות ובכל פעם מתרגשת מחדש".

הסיפור של "השוטרים" –  :

צחי הלוי הוא אלון שנהב, לשעבר שרעבי, בלש מצטיין ממשטרת תל אביב שמשובץ מחדש בנהריה, העיר שבה גדל ובה גרים הורים (אורי גבריאל וריטה שוקרון) ושאר בני משפחתו. במקום העיירה הפסטורלית כביכול שבה התבגר, הוא מוצא עיר שנחנקת מול הבריונות של מאור עזרא (שלומי יפרח האשדודי שלנו), עבריין צעיר וחסר רחמים העומד בראש ארגון פשיעה מקומי אך יעיל, שלא מהסס לפגוע במי שצריך, ואיש אינו מעז לעמוד מולו – אפילו לא המשטרה.


שלומי יפרח :"אני רוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על המתנה הנפלאה הזאת, תודה רבה לכל מי שלא הספקתי לענות לו להודעות, לתגובות, לתיוגים! זה לא מובן מאליו! מי שמכיר אותי יודע שבשבועות האלה מתגשם חלום מאוד גדול שלי, משהו שנלחמתי עליו המון בחיים שלי .
אל תוותרו על חלומות אנשים, שהם מתגשמים אין יותר ממלא מזה".

ספר על עצמך?
"למדתי משחק בבי"ס טכניקה בניהולם של ניב רז ואולי שטרנברג,
בסדרה "השוטרים" של קשת 12, מגלם את מאור עזרא –
ראש ארגון פשיעה חסר מעצורים שמשליט סדר תוך אימה בכל אזור צפון הארץ.

הצילומים לתפקיד ולסדרה היו מדהימים, בתקופת קורונה שזה מאוד קשה היה פשוט כיף לא נורמלי, הפקה מחבקת ואוהבת כל היום כמו משפחה, קיבלו אותי עם תפקיד ראשון גדול בזרועות פתוחות והבנה מלאה! נהנתי לעבוד מול כל הפרטנרים שלי, כולם כולל כולם! היה לי קאסט מדהים! מזמין אתכם לבוא לראות את הסדרה שעולה בקשת"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן