הכאב לאחר הפרידה

מדור המיסטיקה השבועי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כל אדם בחייו עובר פרידה או כמה סוגי פרידות בחייו כמו: פרידה מאדם קרוב במשפחה, פרידה מחבר או חברה אהובים, פרידה ממקום עבודה שהיה משמעותי בחיינו, פרידה מבן או בת זוג שאהבנו מאוד. כולם היו שם מאושרים ומלאי שמחה ואושר ומלאי ציפיות שהקשר ימשיך וביום למחרת המציאות משתנה ואת מוצאת את עצמך על הקרשים ומלאה בכאב ואומללות ובוכה ללא הרף. לא משנה כמה פעמים ניאלץ לעבור את הפרידות, הדבר הוא קשה, ולכל פרידה יש את האופי שלה. כל אישה מתמודדת ושוכחת את תקופת האבל שלה בקצב שלה, וכמובן שישנו הבדל עצום בין פרידה של תקופה של כמה חודשים לבין כמה שנים.

יש נשים שלאחר פרידות רוצות להתחזק, לשכוח, להתגבר ולהמשיך הלאה ולא מרשות לעצמן להתרסק. אלה לרוב הנשים החזקות אך בכל זאת מרגישות את הכאב הפנימי מבלי להראות כלפי חוץ את הכאב ומעמידות פנים שהכל בסדר. רצוי לא לשמור דברים בבטן ומותר לבכות, להתאבל ולהתרוקן, ותכתבו על דף את מה שהציק לכם בקשר ומה הביא אתכם לפרידה, ללא שום רגשי אשמה ואיזה לקח למדתם?  זה לא חשוב מי הוא האשם. שתפו אנשים קרובים לכם או חברים או משפחה שמוכנים להקשיב לכם ולעודד אתכם. בזמן הפרידה אתם מרגישים חסרי מוטיבציה והאנרגיות בירידה ואין חשק לעשות כלום. זה הזמן להקדיש זמן לספורט, הספורט משחרר כל מתח, תצאו לבלות עם חברות ותשתדלו לרקוד הרבה, האזינו הרבה למוסיקה שעושה לכם טוב על הלב. בתקופה זו אל תעמיסו על עצמכם והשתדלו גם לנוח הרבה ולצבור כוחות. זכרו שפרידה היא כמו גמילה מסוג מסוים. לאחר כ-90 יום אתם מתחילים להתאושש ולהסתגל למצב החדש, גם אם אתם מרגישים פגועים ומושפלים לפחות לקחתם ולמדתם משהו מהקשר. בתקופה של פרידה טרייה לא מומלץ להיכנס לקשר חדש כי זה מתכון טוב לטעויות ולכישלון נוסף. אל תבצעו שינויים דרסטים בזמן הקרוב, כי אחרי פרידה קל לעשות החלטות פזיזות. הפרידה עצמה היא שיוני משמעותי עבורכם, תעברו את הטראומה וחזקו את עצמכם, תצאו לטיולים של פנויים –פנויות, ותכירו אנשים חדשים והרחיבו את המעגל החברתי שלכם. הכניסו לחייכם חברות חדשות, ושוחחו עם ידידים שיכולים להקשיב לכם, והמתינו לשינויים דרסטיים עד שתחזרו למוטב. אל תרגלי אחרי האקס, גם אם הגעגועים הם עזים בשום צורה. ורצוי גם להתנתק מהפייסבוק ושהוא לא יופיע בחברים שלך. אל תגששי דרך חברים כדי לצבור מידע עליו, אל תלכי למקומות בילוי שאת יודעת שהוא יהיה שם. הימנעי מנקמנות או תנסי לגרום לו לקנאה, פשוט תחליטי שזה נגמר ואל תקשי על עצמך וגלי יותר אופטימיות והכניסי לראשך שתמיד יש ויכול להיות קשר יותר טוב ממה שהיה. אם בכל זאת קשה לך להתמודד עם הכאב והפרידה, מומלץ לפנות למאמנת אישית או לייעוץ זוגי. גם התחום הרוחני יכול למלא את הנפש ולגרום להתחזקות, הרבו בתפילות, פנקו את עצמכם בתכשיט, בגדים, נעליים חדשות, כדי לעשות לעצמכם טוב על הנשמה ולהכניס אנרגיות חדשות לחייכם.

מומלץ לרכוש אבני רוזקוורץ שמיועדים להביא אהבה חדשה לחייכם. חייכו אל העולם והעולם יחייך אליכם חזרה.

אתר vאינטרנט שלי-    www.leageva.co.il    לקריאה בנומרולוגיה , טארוט , קפה , ייעוץ זוגי , תכשיטי קבלה , אימון אישי  ,  ניתן לפנות לטלפון 052-8619838

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן