היש צוהלת ושמחה כמוני מסכה?

פורים שמח כבר איתנו ואין ברירה אלא לשאול את השאלה, האם המסכה שלבשתם השנה, בפורים או כל השנה, באמת נחוצה לכם? הנה שתי הצעות למסכה מומלצת ולא מומלצת.. והעיקר שתהיו אתם. אמיתיים, כנים, ישרים, טובים. עם עצמכם ועם אחרים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לא מומלצת: מסכה של שקרים

 לא מעטים האנשים שלובשים מסכה של שקרים לעיתים כל השנה. אם יאמרו שיש שמש בחוץ, תבדקו שאין גשם.  מילה אחת היוצאת מפיהם אינה נכונה. הם התרגלו להסתתר מאחורי השקרים למרות שחלק מהם בכלל לא נחוצים. הדבר גורם כמובן לאנשים רבים להתרחק מהם. רוב האנשים סולדים משקרים ומעדיפים לא להיות בקרבת אנשים כאלה. יכול להיות שיש להם מה לתרום, אך הם מפסידים כי תייגו את עצמם במסכה של שקרים. לאנשים אלו הייתי ממליצה להתיישר עם עצמם, להחליט שהם מאמינים בעצמם ולנסות להפחית שקר אחד בכל שעה. להתחיל לומר דברי אמת. לבדוק היכן יש להם יכולת להשתפר ולראות מולם את ההפסד הגדול של האנשים שמתרחקים מהם בגלל הסלידה הקשה מאנשים שקרנים. אנשים מעדיפים להיות ליד מישהו ישר, שמדבר אמת ואינו עובד בהסתרה מתחת למסכות.

מאוד מומלצת: מסכה של נתינה

וכעת תשאלו, מה, אם אני לא מאלו שנותנים ואוהבים לתת לאחרים,  בכל זאת לעשות את עצמי? לשים מסכה? בהחלט. בתורה כתוב "מתוך שלא לשמה בא לשמה".

לנתינה יש מלא צדדים חיוביים, טובים, גם לאדם הנותן וגם לאדם המקבל.

מי שמתרגל לתת לאחרים ולא כל הזמן לנצל, לקחת, לדרוש, להעיק, הוא זה שיש בו את השמחה האמיתית.

ואם תנסו להתרגל לתת, זה כנראה יצליח.

פשוט, בפעם הבאה שאתם רוצים שוב לבקש ממישהו משהו או חלילה לנצל, תתנו לו משהו. תעניקו. זה יכול להיות בחומר או ברוח או בסיוע או בכלך דבר שישמח אותו. לאחר מכן הנתינה תביא לשמחה ולשיתוף פעולה הדדי. כשנותנים- מקבלים, קודם כל לעצמנו.

כשתכינו משלוח מנות, תתנו מעצמכם לאחר. תאמרו לו תודה, תביעו הכרת הטוב. אתם תרגישו עם זה מעולה והוא יידע שמישהו חשב עליו.

מהיום, משנים. במקום לקחת, נותנים. ושמחים בנתינה.

חג פורים שמח ומבדח!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן