הישג ענק: הפועל אשדוד שוב בגמר גביע המדינה בכדוריד

הפועל אשדוד העפילה לגמר גביע המדינה בכדוריד בפעם השנייה בתולדותיה, לאחר שניצחה את בני הרצליה בתוצאה 27-34. רם טורקניץ הצטיין עם תשעה שערים. הגמר בחודש הבא נגד מכבי ראשל"צ

צילום: מועדון הכדוריד הפועל אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שני השבוע התקיים באולם 'מטרווסט' רעננה מעמד חצי גמר גביע המדינה בכדוריד. בהצגה הראשונה ששודרה בשידור חי בערוץ הספורט, התמודדה קבוצת הפועל אשדוד מוך בני הרצליה ואילו המשחק השני הפגיש את מכבי והפועל ראשון לציון לדרבי לוהט, בו ניצחה מכבי בתוצאה 27-21. הפועל אשדוד פתחה מצוין, גילתה דומיננטיות והובילה לאורך כל ההתמודדות, מה שהיקנה לה ניצחון שני ברציפות במעמד חצי גמר גביע המדינה. כזכור, בעונה שעברה אשדוד העפילה לגמר, אך המשחק בוטל בשל התפרצות הנגיף והחלטת איגוד הכדוריד לסיים את העונה מוקדם מהמצופה. העונה הפועל אשדוד חוזרת אל אותו המעמד בכדי להביא גביע ראשון בתולדות הפועל אשדוד. גמר גביע המדינה בכדוריד בין אשדוד לבין מכבי ראשל"צ יתקיים או ב-10/5 או ב-11/5 (המועד הסופי יקבע בימים הקרובים).

עשרות אוהדים ליוו את הפועל אשדוד ולקראת הסיום ניתן היה לשמוע את החגיגות שלהם. כשהסתיים המשחק ניתן היה לראות את החגיגות של השחקנים עצמם, שרקדו במעגל גדול על הפרקט ברעננה והודו לקהל. במחצית הראשונה גאבור לאנגהאנס כבש 4 שערים והחזיק את אשדוד מעל הרצליה ובמחצית התוצאה הייתה 20-14. במחצית השנייה אשדוד לא הירפתה, המשיכה ללחוץ על הגז ולמעשה הבטיחה את הניצחון דקות ארוכות לפני הבאזר. בסיום: 34:27 להפועל אשדוד שלנו, שממשיכה להביא הישגים וכבוד לעיר ולבסס עצמה כאחד המועדונים המובילים והחזקים בענף הכדוריד בישראל.

הבקיעו לאשדוד: טורקניץ-9, שחר לוין-5, ניבו לוי וגאבור לנגהאנס- 4 כל אחד, ביטרמן ואקסבורד- 3 כ"א, עומר גרא וולדאדי קופמן- 2 כ"א, עמרי קושמרו ואיתי סוויסה-1 כ"א.

מאמן הפועל אשדוד אולג בוטנקו אמר ל'ערוץ הספורט' בסיום: "הגענו מוכנים טקטית. שמח שהלך מה שתכננו. אנחנו בתקופה די טובה. יש התארגנות טובה. עבדנו על הרבה דברים והצלחנו להביא אותם למגרש. שמח מאוד שזה מתחיל להיראות יותר טוב. את ההגנה אנחנו יכולים לשפר עוד והפנים קדימה."

רם טורקניץ, השחקן המצטיין, הוסיף: "בשביל המשחקים האלה הביאו אותי לפה. מבסוט שזה עבד היום. הייתה הכנה מנטלית שזה חשוב. היום באנו להתפוצץ בקטע הזה. כל הכבוד לכולם. החבר'ה היו מדהימים. בעיקר בהגנה. נצטרך לבוא בכל משחק עם אותן אנרגיות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן