הישג מרשים להוראות הפיוט בגני הילדים

פרויקט "בואו לגני" להוראת הפיוט בגני הילדים הוצג במסגרת הביאנלה למעצבי עתיד בחינוך 2022, כנס החינוך הבינלאומי של ה-OECD שהתקיים לראשונה בישראל

צילום: איריס חליפה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היריד הבינלאומי של משרד החינוך התקיים בבנייני האומה בירושלים ומפנה זרקור לעשייה חינוכית חדשנית ופורצת דרך של מורות ומורים מנהלות ומנהלים, מערכות חינוכיות, יזמות ויזמים בארץ ובעולם, בשדה ובמחקר.

פרויקט "בואו לגני" פועל במטרה להרחיב את פס הקול התרבותי הישראלי ולהעמיק את ההיכרות עם פיוטים משלל המסורות היהודיות המרכיבות את התרבות הישראלית.

כבר עשר שנים גני ילדים מכל רחבי הארץ ומכל הקשת החברתית משתתפים בתוכנית ואיריס חליפה מנהלת המחלקה החינוכית בתזמורת משתפת בהתרגשות שהתוכנית הצליחה להפוך את הפיוט לפס קול טבעי כל כך בגני הילדים.

רחל מלכא – גננת ומדריכה ארצית ואחת ממפתחי התכנית – הציגה בהתרגשות רבה את הישגיה של התוכנית והסבירה איך חלומות הופכים לסאונד נפלא של שירת ילדים.
הפרזנטציה של מלכא -שלוותה בנגינה לייב של נגני התזמורת – זכתה למחיאות כפיים סוערות.

מלבד נגני התזמורת, שהעלו גם בתקופת הקורונה "קונצרטקטן" בגנים ברחבי הארץ, בכירים ומשפיעים שותפים להצלחתה ולפיתוחה של התכנית: אסתר חטב מפקחת גני החמ"ד שמלווה את התכנית עוד בגלגוליה הראשונים, אתר הפיוט והתפילה בהובלת אורי קרויזר ויאיר הראל, יד בן צבי, אתר סנונית, קרן מתנאל והאגף לחינוך קדם יסודי וכמובן התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד אשר מקדמת הנחלת מסורת הפיוט באמצעות קונצרטים וכיתות אומן בארץ ובעולם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן