הישגים לאשדודים בתחרות המטקות

אורן בן חמו ואגם הילל מאשדוד, זכו במקומות הראשונים בתחרות המטקות שהתקיימה בחופי תל אביב. ב-11/8/23 תתקיים אליפות מטקות גם בחוף הקשתות

הישגים נאים לאשדודים בתחרות המטקות.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתחרות המטקות שהתקיימה בחופים פרישמן ובוגרשוב תל אביב, השתתפו כ-40 זוגות מכל רחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, וביניהם כמובן גם נציגות מאשדוד. התחרות שבה להתקיים בתל אביב לאחר הפסקה ארוכה של 20 שנה, ומטרתה לתת את הכבוד הראוי למשחק המזוהה ביותר עם חופי ישראל – המטקות.

התחרות התקיימה בשלושה מקצים: קטגוריות זוגות נשים, גברים וזוגות מעורבים והשתתפו בהן כ-40 זוגות מכל רחבי המדינה. נציגות אשדודית לקחה חלק בתחרות וקטפה פרסים יפים: אורן בן חמו (הכריש) זכה במקום ה-3 במקצה הגברים, עם 362 חבטות רצופות במשך 3 דקות. אגם הילל זכתה במקום השני במקצה מעורב זכתה, עם 231 חבטות במשך 2 דקות רצופות.

מגיע לנציגנו, לזוכים ולמנהל המקצועי אייל פוקס פרגון ותודה ענקית. כל הכבוד. בהזדמנות זו נזכיר כי הרעיון לקיומה של תחרות מטקות התחיל באשדוד, בהובלתה של רשות הספורט העירונית, עיריית אשדוד ואורן הכריש, וגם השנה תתקיים אליפות מטקות בעיר. תהיה זו תחרות המטקות ה-8, והיא תתקיים ביום שישי 11/8/23, בחוף הקשתות אשדוד. כולם מוזמנים להשתתף וליהנות מהפנינג ענק באחד החופים היפים בישראל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן