הילדים הפתיעו את הגננת ביום חתונתה

ילדי ׳גן שקדיה׳, ההורים וצוות הגן הפתיעו את הגננת גלית לוי לקראת החתונה. כשהגיעה בבוקר, לגן הם חיכו לה לבושים בלבן עם בלונים לבנים שרו לה ואיחלו לה מזל טוב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"הגננת שלנו מתחתנת", זה השלט שקיבל ביום ראשון השבוע את גלית לוי גננת בגן ׳שקדיה׳. לכבוד חתונתה של הגננת הכינו לה צוות הגן והילדים טקס מרגש. היוזמה להפתיע את הגננת היא של לבנה, אם וחברת ועד ההורים של הגן. "הילדים התרגשו לקראת החתונה של הגננת וחשבתי על הרעיון לחגוג אתה. הצוות של הגן אפילו של הצהרון כולם נרתמו להפתעה. גם ההורים הגיעו ועזרו, והיה מרגש".

גן ׳שקדי׳ה הפך לבוקר אחד ל"גן אירועים". על השביל הם שמו טול לבן, וגם  השער קושט לקראת היום הגדול. ילדי הגן הגיעו לבושים בלבן, כשלבנות זר על הראש, פרחים ובלוני הליום והכל בלבן, וכשהגננת הגיעה לשער הגן היא הופתעה מההפתעה והתרגשה עד דמעות מהמחווה שעשו לה.

הגננת: ”זה היה מרגש לראות את הילדים״

גלית בת 29, גננת כבר השנה החמישית, לא ציפתה להפתעה שכזו. "לא ידעתי כלום. ממש הופתעתי" היא סיפרה בהתרגשות. ״זה היה מפתיע לראות את כל הגן בלבן, את הילדים בלבן מרוגשים ומצפים. השער והשביל המוביל לגן היה מקושט. הילדים כל כך קטנים וזה שהם שיתפו פעולה,  זה מה שריגש במיוחד”.

 את החתן נחמן תורג'מן, היא מכירה כמה שנים כשעבדו במקום עבודה משותף. כיום היא גננת ונחמן עובד בתחום הלוגיסטיקה בנמל התעופה. "נשארנו חברים טובים לאורך השנים, לפני שנה החלטנו לנסות לקדם את זה לזוגיות ותוך 3 חודשים הייתה הצעת נישואין. נסענו לצפון ביום הולדתי וחזרנו מאורסים”. החתונה התקיימה ב׳אחוזת דניאל׳ בנתיבות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן