היכונו לדבר האמיתי

אדומים אשדוד עשתה את שלה והבטיחה את המקום בפלייאוף העלייה לאחר תוצאת תיקו 0-0 ביתית מול מכבי יבנה. אשדוד10 מכין אתכם לפלייאוף העלייה ללאומית. בשישי מחזור הפתיחה: הפועל בקעת הירדן נגד אדומים אשדוד (מושב תומר, 13:30)

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

העונה הסדירה של ליגה א' דרום הסתיימה בשישי האחרון ובמחזור הנעילה אירחה קבוצת אדומים אשדוד בשישי האחרון באצטדיון הסינטטי את מכבי יבנה. הקהל האדום הגיע בהמוניו ותמך בשחקנים לאורך כל המשחק, כאילו רוצה לומר: 'אנחנו מאחוריכם'. אולי זה הלחץ, או מזג האוויר החם שהיה במגרש, אבל משהו לא טוב עובר על החניכים של יובל נעים וגם המאמן הוותיק יודע שיכולת כזאת לא תספיק בתקופה המכריעה הקרובה.

נקודת האור בהתקפת האדומים הייתה אוהד אדלשטיין, שגמא מרחקים באגף השמאלי. לעומתו, קדוסי ואסייג לא נראו טוב ביחד ולפרקים ניתנה התחושה שצמד חלוצי הענק, מפריעים אחד לשני. ההזדמנות היחידה במחצית הראשונה הייתה בעיטה חופשית של עוז ראלי, שסחט הדיפה מצוינת משוער יבנה. גם במחצית השנייה המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ובשל ההפסד של מכבי הרצליה בדימונה, גם במצב של הפסד, האדומים אשדוד הייתה מעפילה לפלייאוף העלייה. לקראת הסיום, המארחת ניסתה לנצח ללא הצלחה. בסיום: 0-0 מאכזב ומשחק שלישי ללא ניצחון לאדומים אשדוד. ציון לשבח ניתן לתת לחוליה האחורית של האדומים, מהטובות בליגה, ששמרה שוב על רשת נקייה וספגה 10 שערים בלבד העונה. בתום המשחק שחקני האדומים הודו לקהל, שעודד בחזרה ואיחל איחולי הצלחה באתגר הקרוב- הקרב על הליגה הלאומית.

רגע האמת

בשישי כאמור זה מתחיל. הרגע הגדול של העונה בליגה א' דרום. הרגעים שבהם נוצרות הצלחות. בשישי הקרוב תצא האדומים אשדוד למושב תומר, למשחק הפתיחה מול הפועל בקעת הירדן המפתיעה, למחזור הראשון מבין שישה, של פלייאוף העלייה. אם נסתכל על הסגל של האדומים, היא המועמדת מספר אחת להעפיל לסיים במקום הראשון בבית, אך כבר נוכחנו לדעת כי סגל נוצץ אינו מעניק ערובה להצלחה וכי אין תחליף ללב ונשמה, אותם יצטרכו להביא השחקנים האשדודים של הקבוצה ובעיקר הקפטן, לישי ביטון.

האדומים מגיעים לפתיחת משחקי הפלייאוף לא במצב אידיאלי. מעמד המאמן יובל נעים נמצא מעורער מתמיד ואף אחד לא יופתע אם נעים לא יהיה זה שיעמוד על הקווים במשחק הקרוב ויקבל הודעה על שיחרורו מהאדומים. מבט על ספסל הקבוצה במשחקים העונה יספר על מפלצת תלת ראשית שמורכבת מנעים, המנהל המקצועי יאיר אזולאי ועוזר המאמן עידן שריקי, שהיו אמורים לעבוד כצוות, אך בפועל זה נראה כי כל אחד מושך לכיוון אחר.

גם חוליית ההתקפה תעמוד למבחן ועל אסייג, קדוסי ואדלשטיין מוטלת עדיין חובת ההוכחה. השלושה הגיעו לאדומים עם היסטוריה מוכחת של קבלי עליות, אך העונה הם מתקשים לספק את המספרים שהיינו רגילים מהם. לאסייג 4 שערים, קדוסי ואדלשטיין כבשו פעמיים בלבד. כמובן שאוהדי האדומים ציפו ליותר. ואם כבר הזכרנו את הקהל האדום. גם לו יש חלק משמעותי במסע לליגה הלאומית. בימים האחרונים באמצעות הרשתות החברתיות, הנהלת הקבוצה קוראת לקהל למלא את היציעים ולצבוע אותם באדום בכדי לתת לשחקנים תחושה ביתית בכל משחק.

הכירו את היריבותבקעת הירדן

על הכרטיס לליגה הלאומית יאבקו עם האדומים 3 קבוצות, בשני סיבובי שיטת ליגה, כאשר הזוכה במקום הראשון תעפיל ישירות ואילו הסגנית תשובץ מול סגנית ליגה א' צפון, כשהמנצחת תתמודד עם הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית. היריבה הראשונה של האדומים היא הפתעת העונה בליגה א', הפועל בקעת הירדן, שסיימה כמוליכת בית ב' והעפילה בסטייל לאחר שניצחה לפני שבועיים את הפועל מרמורק המועמדת העיקרית לעלייה והרחיקה אותה מהפלייאוף.

את בקעת הירדן מאמן בלם העבר של בית"ר ירושלים, חנן אזולאי, שגם אימן בעבר בליגת העל לתקופה קצרה. כוכב הקבוצה הוא מלך שערי ליגה א' דרום העונה, החלוץ אליחי צברי, שכבש 14 שערים העונה בכל המסגרות (11 שערי ליגה, כולל צמד בניצחון הגדול מול מרמורק). שחקנים נוספים שיש לשים לב אליהם הוא הבלם המוכשר, דור אלברמן, המהווה את אחד מהגורמים להתייצבות ההגנה והקשר אייל סטרחמן, שכבש 6 שערים העונה. הקבוצה נוסדה בשנת 1999 ומשחקת במגרש הצנוע במושב תומר. אם תעשה את הבלתי יאומן ותעלה לליגה הלאומית, זה יהיה הישג השיא בתולדותיה.

מכבי קבליו יפו

היריבה הבאה של האדומים תהיה מכבי יפו, שתגיע לסינטטי ביום שלישי הקרוב. יפו, כמו בקעת הירדן, נחשבת להפתעה נעימה בצמרת ליגה א'. יפו, שהפסידה פעם אחת בלבד העונה, הינה קבוצה עקשנית ומאומנת, בעלת מסורת עתיקה בכדורגל הישראלי ויהיה מעניין לראות כיצד זה יהיה לה לעזר. לקבוצה יש עבר עשיר בליגה הבכירה בישראל, היא פורקה בשנת 2000 עקב קשיים כלכליים והוקמה מחדש ב-2008 על ידי אוהדיה. מאמן הקבוצה הוא איציק ברוך זו העונה השנייה ברציפות. קבוצת האוהדים הצנועה מסתמכת על שחקנים צעירים דוגמת החלוץ גיא אמסלם בן ה-21, שכבש 5 שערים העונה. השחקן הבולט במכבי יפו הוא מתן בית יעקב בן ה-24, שכבש העונה 10 שערים, שמספיקים לו להיות סגן מלך שערי ליגה א' דרום וצפוי לעשות הרבה צרות להגנת האדומים אשדוד במפגשים ביניהם בפלייאוף. 

ירמיהו חולון

ביום שישי, בתאריך 23/4/21, יתקיים המחזור השלישי, במסגרתו תצא קבוצת האדומים למשחק חוץ מול ירמיהו חולון, שניצחה את האדומים כבר פעמיים העונה. חולון, היא קבוצה קשוחה ופיזית, שכבר ניצחה העונה פעמיים את אשדוד ונחשבת למועמדת רצינית להעפיל ללאומית. חולון, כמו אשדוד, ביצעה כמה החתמות משמעותיות העונה ובעקבות כך, כל דבר מלבד עלייה ללאומית, יחשב עבורה ככישלון. בסגל הקבוצה ניתן למצוא שמות נוצצים בעלי ניסיון בליגת העל, כמו החלוצים ויקטור מרעי ונבו מזרחי. בחוליה האחורית משחק הבלם האחראי דסליי טגניה, שמוכר לנו מהעונה שעברה, עת שיחק בעירוני אשדוד. השחקן הבולט העונה של ירמיהו, הוא השוער ליאור חידריאן, שספג 9 שערים בלבד העונה ועל כך הוא מועמד לזכות בתואר שחקן העונה של ליגה א' דרום. את ירמיהו חולון, שנוסדה בשנת 2014, מאמן חלוץ העבר שמוכר לכולנו מליגת כדורגל החופים, צחי אילוז, שמחפש עלייה ראשונה בתולדות קבוצת ירמיהו חולון לליגה הלאומית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן