היועצת של לסרי צעדה במסלול המבוקש ביותר בשבוע האופנה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שיועצת מעמד האישה מאשדוד צועדת במסלול המבוקש ביותר בשבוע האופנה בישראל‫, היא אהובה עמרם‫, יועצת מעמד האישה בעיריית אשדוד‫, שנבחרה מבין אלפי נשים בארץ לצעוד במסלול הכי נחשק בשבוע האופנה בתל אביב‫, שנערך בהנאגר 11 וכלל 24 תצוגות בהשתתפותם של למעלה מ‫-80 מעצבי אופנה ישראלים‫. אי אפשר היה לפספס את אהובה על המסלול לבושה מבגדיו של מעצב האופנה דרור קונטנטו ומי שהיה אחראי לאיפור ושיער מיקי בוגנים.

 אוהד יפרח, סמנכ״ל רשות הספורט ורעייתו שמרית, גננת במקצועה, חגגו השבוע בר מצווה לבנם הבכור ליהב יצחק. האירוע המרגש החל כבר בבוקר יום שני‫, עם עלייה לתורה בבית הכנסת ע״ש בן וענונו ונמשך לאורך היום. שיאו של האירוע היה באולמי ׳עדיה' ביבנה. את האירוע כיבדו בנוכחותם‫: יו״ר ההסתדרות החדשה ארנון והילה בר דוד‫, איש העסקים ג׳קי בן זקן, ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, מנכ״ל העירייה אילן בן עדי, הסמנכ״לית דינה בר אולפן, יו״ר וועד העובדים איריס נפתלי ועוד רבים שנהנו מאוכל משובח כיד המלך ואווירה שמחה. הבוס יורם אסרף‫, מנכ״ל רשות הספורט נעדר לאחר שנמצא חיובי לקורונה‫. על החלק האמנותי ניצחו החברה מהפרויקט של רביבו. פריחה מצטרפת לברכות‫.

ילדי גן ׳הזית׳ בהדרכת הגננת מרינה, הפתיעו את רותם הסייעת הרפואית בכניסה מיוחדת לגן, לכבוד הצעת נישואים שקיבלה השבוע. ילדי הגן חיכו לה בכניסה בלבוש חגיגי, עם בלוני לבבות ומטעמים מיוחדים. פריחה מצטרפת לברכות

עוד שמחה במשפחת ז׳אנו‫-מור יוסף. נטלי ויגאל חיתנו השבוע בשעה טובה את הבת לורין עם בחיר ליבה רון אבן חיים. לורן עובדת עם אחיה בחנות הגלידה המשפחתית ורון עובד חברת חשמל. החינה התקיימה במלון ׳לאונרדו׳. וכרגיל אצל משפחת ז׳אנו‫-מור יוסף הכל בסטייל. על עיצוב האולם שסוגנן על טהרת מרוקו אחראית כנרת ג׳בלי‫, ועל עײַצוב השמלות המעצבת האשדודית ענבל דרור.

להקת ׳טאטא׳ הנעימה את הערב. שיא האירוע היה טקס החינה המרגש כאשר  לורין לבשה בגד שנתפר במרוקו לפני 32 שנה עבור נטלי האמא שלבשה אותו בחינה שלה‫, וזה גרר התרגשות בקרב האורחים שזכרו את החינה של נטלי ויגאל. למחרת‫, נערך טקס המקווה‫, ובסיומו ארוחת ערב אצל הסבתא והסבא נינה ומאיר ז׳נו, ממשפחת הדגים המפורסמת. החתונה עצמה נערכה ביום חמישי האחרון באולמי ״אמרה״ בנס ציונה.  הכלה לורין תכנס לחופה עם שמלה שעיצב עבורה המעצבת האשדודית טל מדינה. פריחה מאחלת מזל טוב לזוג הצעיר ומבטיחה לעדכן מהחתונה‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן