הטרמפ, הסמים והאונס: כתבי אישום בפרשת אונס הנערה במלון

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד איגור קפלונוב (33)מאשקלון, רון גולצמן (29) ויצחק ברוך ארונוב (36) מאשדוד. כתב האישום מייחס להם לכאורה ביצוע עבירות מין כלפי הנערה שהייתה בת 14.5 בעת ביצוע המעשה לפני 6 שנים. ארונוב, נהג המונית שאסף את הנערה מואשם גם בעבירת הדחת קטין לסם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרשת האונס  לכאורה בנערה בבית מלון לפני כשש שנים. המחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז דרום, הגישה לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד 3 נאשמים – איגור קפלונוב (33) מאשקלון, רון גולצמן (29) ויצחק ברוך ארונוב (36) מאשדוד, המייחס להם ביצוע לכאורה, עבירות מין כלפי מתלוננת שהייתה קטינה בת כ-14.5, בעת ביצוע המעשים בשנת 2015.

מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אסף בר יוסף, ארונוב שהיה נהג מונית הסיע את הנערה לביתה. בדרך לשם הוא עצר ורכש קוקאין ולקח אותה לחדר במלון באשדוד. עוד נטען כי ארונוב נתן לה לכאורה להשתמש בסם מסוג קוקאין ולשתות אלכוהול, ולאחר מכן ביצע בה כביכול עבירות מין.

סיפוק סמים ואלכוהול לנערה, מעשי אונס וצילום בעירום

עוד עולה מכתב האישום כי ארונוב הזמין את הנאשמים האחרים: קפלונוב וגולצמן לבוא לחדר במלון, שם הם ביצעו, על פי הנטען, בנערה המתלוננת בצוותא מעשי מין, והכל מבלי הסכמתה של הנערה המתלוננת ותוך מודעות לכך שהנערה נמצאת במצב בו נמנע ממנה לתת הסכמה, וזאת בשל מצבה הפיזי לאחר השימוש בסמים ובאלכוהול. בנוסף, נטען כי הנאשמים פגעו בפרטיות של הנערה המתלוננת בכך שצילמו אותה עירומה. לאחר מספר שעות, עזבו הנאשמים את החדר והותירו את הנערה המתלוננת לבד בחדר, כשהיא שרוייה עדיין תחת השפעת הסמים והאלכוהול.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של אינוס, מעשי סדום ובפגיעה בפרטיות. בנוסף לכך כתב האישום מייחס לארונוב גם עבירה של הדחת קטין לסם. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

מהפרקליטות נמסר כי קיים איסור פרסום ביחס לכל פרט שעלול להביא לזיהוייה של הנערה המתלוננת. כמו כן, הורה בית המשפט על איסור פרסום של כתב האישום ובקשת המעצר כלשונם, למעט האמור בהודעה שנשלחה.

הנערה התלוננה אחר 6 שנים המעשים המיוחסים לנאשמים בכתב האישום אירעו בשנת 2015 עת הייתה הנערה המתלוננת כת 14‪.5. בחודש מרץ 2021 אזרה הנערה (כיום בת 20) אומץ והגישה תלונה למשטרה. לאחר חקירה סמויה עצרה המשטרה לפני כשבועיים את ארונוב, וכעבור זמן קצר גם את קפלונוב וגולצמן. מעצרם הוארך ובית המשפט הסיר צו איסור פרסום שמותיהם. כאמור הפרקליטות הגישה כתב אישום בפרשה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן