החשוד בתקיפת חרדים הורחק מאשדוד ל-4 ימים

בית המשפט הרחיק את החשוד בתקיפה לכאורה של חרדים למשך 4 ימים מאשדוד, ואסר עליו ליצור קשר עם המתלוננים. החשוד נמצא בבית חולים בבאר שבע לצורך הסתכלות. בדיון בבית המשפט אמר נציג המבקשת: "מרבית המעורבים היו בהילולת רבי שמעון בר יוחאי, היה קושי משמעותי לקדם את החקירה"

צילום: pexels
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החשוד בתקיפה לכאורה של צעירים מהמגזר החרדי, נמצא בבית החולים לצורך הסתכלות. השבוע התקיים דיון נוסף בהארכת מעצר נוספת שלו. נציג המבקשת עו"ד עדן צמיר  ביקש על הארכת המעצר ב- 4 ימים. בחקירה על ידי סנגורו של החשוד עו"ד חיים מקלר כמה מ- 11 המתלוננים אותרו ונחקרו? הוא השיב כי רק אחד. לדבריו היות "שמרבית המעורבים היו בהילולת רבי שמעון בר יוחאי, היה קושי משמעותי לקדם את החקירה". 

כזכור, בעקבות מספר תקיפות של אלמוני לבוש בקפוצון צעירים בעלי חזות חרדית עצרה המשטרה חשוד במעשה. החשוד, בן 23 טען בדיון להארכת מעצרו הראשונה כי "הבנתי מה אומרים שעשיתי, תקיפה, אני פחות מתחבר לדברים האלה. בכללי אין לי סיבה להכות רק מגזר אחד, אוכלוסייה אחת, דווקא דתיים, זה מטורף".

סנגורו טען כי מדובר בצעיר שאינו בריא בנפשו. לבקשת השופטת דורית בונדה, שתהתה מדוע המשטרה לא בדקה את כשירותו למעצר לאור עברו הנפשי והורתה לשלוח אותו לבדיקה. בסופו של דבר הצעיר אושפז להסתכלות בבית חולים בבאר שבע.

 בדיון להארכת מעצר נוספת טען עו"ד צמיר כי החשוד נמצא במחלקה הפסיכיאטרית לא בצו אשפוז, אלא בהליך אבחנתי והוא יכול להשתחרר תוך שעה שעתיים או יום יומיים, ולכן האינטרס הציבורי מחייב המשך מעצר כדי להגיע לחקירה בתיק.

 מנגד טען עו"ד מקלר כי החשוד עצור 7 ימים ואין הצדקה להארכת מעצר, וכי החקירה לא התנהלה בשל היות המתלוננים במירון, אולם מיום שישי נגמרה ההילולא וניתן לחקור אותם זאת. "גרירת רגליים" טען והוסיף כי "אני יודע ש-20 אחוז מהמתלוננים לא מזהים אותו במסדר זיהוי, אני יכול להסיק מסקנות לגבי היתר".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן