החשד לאונס קטינה בת 14, בצהרי היום: חטף, כלא ואנס

בית המשפט האריך את מעצרו של איגור אולסיק (41) בחשד שהכניס בניגוד לרצונה, קטינה בת 14 בעלת צרכים מיוחדים לביתו, נעל את הדרך ואנס אותה. הנערה הובילה את השוטרים לדירתו של אולסיק. בחקירתו הכחיש את מעשה האונס אך קשר עצמו לאירוע "חשבתי שהיא יותר מבוגרת" אמר. אולסיק אובחן מאומת בקורונה. ואחרי לילה מתיש של חקירה ובדיקות בבית החולים, הקטינה שבה לבית החולים לבדיקת קורונה ונכנסה לבידוד. אמה של הילדה: ״הוא רמס לי אותה״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מחריד חזרה הביתה מבית הספר, בדרך מתחנת האוטובוס ניגש אליה גבר זר, הכניס אותה לכאורה בניגוד לרצונה לביתו הסמוך, שם אנס אותה. הנערה שהצליחה לחזור הביתה סיפרה למשפחתה על המקרה, והצליחה להוביל את המשטרה לביתו של החשוד, שנעצר על ידי המשטרה.  בית משפט השלום באשקלון האריך ב-6 ימים את מעצרו של החשוד, איגור אולסיק בן 41 מאשדוד.

״בכיתי המון, הוא נעל אותי"

 האירוע התרחש בצהרי יום שני השבוע ברחוב, עת הקטינה חזרה מבית הספר, ירדה בתחנה מהאוטובוס והחלה לעשות דרכה לעבר ביתה. דרך שאורכת מספר דקות. דרך שהיא עושה מידי יום, אלא שהפעם היא נתקלה באולסיק שעל פי החשד פנה אליה, הוביל אותה בניגוד לרצונה לדירתו שבקרבת מקום, נעל את הדלת ושם ביצע בה את זממו. על פי מה שקרוביה של הנערה סיפרו בתקשורת, אולסיק ניצל את תמימותה של הקטינה וטוב ליבה וביקש ממנה ככל הנראה שתעזור לו לתקן את המחשב כדי שיוכל ליצור קשר עם אמו החולה.  עוד נטען כי הקטינה החלה להתנגד להיכנס לדירה, וכי אולסיק לכאורה הכניס אותה בניגוד לרצונה, נעל את דלת הדירה, ובתוך החדר ביצע בה , על פי החשד עבירות מין קשות. לפי הקרובים הקטינה סיפרה מה שעבר עליה: "ירדתי מהאוטובוס לכיוון הבית עם החברות שלי בדרך הביתה, חציתי את הכביש לבית. הייתי עם חולצת בית ספר, פנה אליי בחור וביקש עזרה ברוסית״, שחזרה הנערה בפני קרוב משפחתה, ״הוא אמר שיש לו בעיה בטלוויזיה ובמחשב. אמר שצריך שאני אעזור לו כי הוא צריך לדבר עם אימא שלו שנמצאת ברוסיה. האמנתי לו אז הלכתי איתו",  עוד אמרה הקטינה כי  "אמרתי לו שאני לא יכולה להיכנס לבית, כי אני דתיה. אז הוא משך אותי בכוח, הכניס אותי לחדר, סתם לי את הפה ואז עשה בי מה שרצה במשך 40 דקות. בכיתי המון. הוא נעל אותי”.

השוטרים מקיפים את הדירה ועוצרים את אולסיק

אחרי כשעה בה שהתה הקטינה בדירה, היא מצליחה לצאת, רצה במהירות הביתה, שם היא מספרת לאחותה מה שהיה. האחות הזעיקה את ההורים והדוד. ולאחר שהוזעקה המשטרה הצליחה הקטינה להוביל את משפחתה והשוטרים לדירה. שם הבלשים סגרו את המקום מכל הכיוונים כדי למנוע מאולסיק  להימלט. הם דפקו על הדלת  והוא סירב בתחילה לפתוח את הדלת, אבל לבסוף הם איימו לפרוץ ובלש דובר רוסית הורה לפתוח את הדלת. טען שהיה ישן ופתח את הדלת לבלשים. חוקרים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי לקחו מהדירה ראיות פורנזיות, בגדים של החשוד וכן מחשב וטלפון שלו.

בחקירתו מכחיש אולסיק כי אנס את הקטינה, אך קושר את עצמו למעשה. לדבריו נעשה מתוך סימפטיה אליה. כן טען כי חשב שהיא מבוגרת. לדבריו כשראה שהיא רוצה הביתה פתח לה את הדלת. כמו כן הוסיף כי היה שיכור.

בדיון אמר נציג המשטרה כי אולסיק הודה שנעל את דלת הדירה, וכי הנערה "ניצלה שעת כושר וברחה משם". עוד נמסר כי במשטרה חושדים שהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול, והוא נשלח לבדיקה. מנגד, עו"ד ז'אנה זייצב, שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את אולסיק, אמרה כי הוא מכחיש את החשדות נגדו ומשתף פעולה עם החוקרים.

השופטת דורית בונדה האריכה את מעצרו של אולסיק בשישה ימים, וציינה בהחלטתה: "הקטינה מגוללת את סיפור המעשה בפרוטרוט ומציינת בעדותה מיקומים ותיאורים נוספים. מהשלב הראשוני היא התנגדה ולדבריה הוא תפס אותה ולקח אותה. היא מספרת כי לאורך כל הדרך, עוד בטרם עלו לדירה, ביקשה ממנו שיעזוב אותה. הוא הכניס אותה לדירתו, נעל את הדלת ולאחר מכן ביצע את המעשים המיוחסים לו״. הקטינה מתארת שבשלבים האלה היא ביקשה שירד מעליה. סיפרה שדחפה אותו ולדבריה, בתום האירוע אמר לה לא לספר וביקש את מספר הטלפון שלה”.

 אולסיק עצמו לא הובא אל בית המשפט בשל חשש שחלה בקורונה. חשש שהתאמת כשהגיעו התוצאות. הקטינה ואמה ששהו כל הלילה בחקירה ובבדיקות בבית החולים נאלצו לשוב לבית החולים על מנת לעבור בדיקת קורונה ולהיכנס לבידוד. בני המשפחה מציינים כי מצבה של הקטינה קשה מאוד מבחינה נפשית. וכי עברה טראומה קשה. על אף שגילתה אומץ כשהצליחה להוביל את המשטרה לדירה של אולסיק "אני רואה את הילדה שלי, היא על הרצף האטוסטי, עכשיו היא צריכה לחזור לבית החולים אחרי מה שהיא עברה ולעשות בדיקת קורונה”, אמרה האם בכאב והוסיפה כי הן לא ישנו כל הלילה.

פקד ריקי ממן: ״אם יש עוד מישהי שנפגעה  מהבן אדם הזה, לפנות למשטרה״

ראש משרד החקירות במשטרת אשדוד, פקד ריקי ממן, אשר הצליחה לדובב את הקטינה וגבתה ממנה עדות ראשונה ציינה כי אין הכרות מוקדמת בין החשוד לקטינה: "היא חזרה מבית הספר, הלכה ברחוב, ואז החשוד פנה אליה והוביל אותה לביתו. הוא הכניס אותה לתוך הבית בניגוד לרצונה. אנחנו מבינים שבתוך הבית, אחרי שהוא נועל את הדירה, הוא מבצע בה עבירות מין חמורות".

איך הוא פונה אליה?

“הוא פונה אליה, מוביל אותה  בדבר שאני ספציפית לא יכולה לפרט בשל צורכי חקירה. אבל הוא פונה אליה ומוביל אותה  בניגוד לרצון שלה, כשהיא לא רצתה להיכנס והוא לקח אותה בניגוד לרצונה והוא נעל את הדירה וביצע שם עבירות מין חמורות.  בשלב מסוים היא מצליחה לשכנע אותו שייתן לה לצאת החוצה. , לצערי, אחר שהוא עשה כבר מה שעשה.  והיא רצה הביתה מספרת לאחותה  ואז בעצם אנחנו נכנסים לתמונה״.

ואז היא הובילה אתכם לדירתו?

" כן. היא ידעה להכווין אותנו למקום וידעה לתת תיאור מדויק. באמצעות ההכוונה והתיאור שהיא מסרה  הגענו אליו, יחסית מאוד מהר, שזה משהו שהוא מאוד קריטי, וחשובה ההגעה המהירה, כי צריך לתעד ולדגום את כל  הדירה ולאסוף את כל הראיות  שבחקירה מאוד מקדמות אותך."

פקד ממן מציינת כי אולסיק אינו מוכר למשטרה "הוא לא מוכר למשטרה  לא הייתה תלונה נגדו.  לא בתחום הזה וגם אין לו עבר פלילי”

 ויש לה מסר להורים לבני נוער הדואגים לילדיהם בעקבות המקרה: "הכי הכי חשוב זה  אם קורה דבר כזה לעשות שיחות, לדבר עם הילדים,  אי אפשר למנוע מהילדים לרדת מההסעה לחזור הביתה, אנחנו  בעידן הזה כולם עובדים וילדים בגיל הזה עצמאיים יותר. אז לדבר עם הילדים  שבכל פנייה של אדם זר אליהם  פשוט לצרוח פשוט לבקש עזרה.  ככל שנדבר עם הילדים יותר הם יהיו יותר מוכנים יותר לסיטואציה כזאת. שבן אדם זר לא יכול  ללכת איתנו ככה כמה מטרים ברחוב  ושאף אחד לא ישים לב שאנחנו במצוקה, צריך לצעוק, צריך לבקש עזרה. כמה שפחות להסתובב לבד, צריך ללכת עם חברות  ילדה חוזרת מבית ספר עדיף שהיא תבוא עם עוד שתיים שלוש חברות שגרות לידה, שאחת תלווה את השנייה  וכמה שפחות להיות לבד ברחוב,  והכי חשוב שאם חלילה קורה משהו,  מאוד קריטי הזמן  ככל שידווחו למשטרה מהר, המשטרה תגיע לחשוד יותר מהר,  ותאסוף את כל הראיות  וגם המשטרה נותנת לקורבן מעטפת שהיא מעבר לחקירה עצמה. סוג של סביבה בטוחה,  שמאוד חשובה בזמן הזה.  הפרטים של החשוד פורסמו, אנחנו באמת מבקשים שאם יש עוד מישהי שנפגעה  מהבן אדם הזה, מזהה אותו  מאירוע כזה או אחר, גם  אם זה לא אונס אבל  נפגעה ממנו בכל דרך  לפנות למשטרה".

אמה של הקטינה: ״נתנו לה 10 כדורים, זריקה וכדור למניעת הריון״

לפני הדיון בבית המשפט דיברה האם מדם ליבה וסיפרה: "הוא התפשט והתחיל להוריד את הבגדים, והיא  התחילה לצרוח , בין 4 קירות, הוא השתיק אותה ,והיא ניסה לבעוט בו ולא הלך. הוא גמר לי על הילדה שלי, הוא רמס לי אותה. היא הייתה בדרך חזרה מביהס הביתה, הוא ראה אותה ושאל אותה: ״את יכולה לעזור לי במשהו״?. היא באה לעזור לו והוא חיבק אותה חזק ולקח אותה…היא אמרה לו מה אתה עושה לי אני לא מכירה אותך, תעזוב אותי…והוא אמר לה: ׳את אישה שלי, את אישה שלי׳. היא אמרה שהבית מלא דלתות, כנראה בית מחולק, הכניס אותה לדירה, ניסה להכניס אותה למקלחת והיא סירבה, אחר כך לקח אותה לחדר שינה, היא ניסתה לבעוט בו ולא הלך לה. הוא שכב על הגוף שלה, ואנס אותה. אני רואה את הילדה שלי בבית החולים, בכיסא של אישה שצריכה ללדת כי צריכים לבדוק, ילדה עם אוטיזם שלא מבינים מה הולך איתה. תבינו מה שהיא עברה הילדה שלי. ילדה שלא יודעת מה עושים לה, ואז צריכים להסביר לה. נתנו לו 10 כדורים, זריקה וכדור למניעת הריון והיא בוכה ואומרת לי: ׳אמא אני לא רוצה להיות בהריון מעבריין…והפרופסורים מסבירים לה שלא יהיו לה מחלות. והבוקר נודע שהוא בכלל עם קורונה, וצריך להחזיר אותה שוב לבדיקות. הילדה שלי עברה טראומה מאוד גדולה.

אילוסטרציה

אנחנו מנסים לטפל בילדה שלנו ולעזור לה ולשקם אותה, זה לא פשוט המקרה הזה, אתה תשמע את הילדה שלי כל הלילה, שלא ישנה ומדברת לעצמה, ומשחזרת את כל מה שהוא עשה לה. זה דבר מחריד ביותר. ילדה שמדברת לעצמה בלילה, רק לפנות בוקר נרדמה הילדה. צריך להשאיר אותו בכלא כל החיים, לסרס אותו, לעשות עוול לתינוקות של בית רבן. במקרה באותו היום היא לא לקחה את הטלפון הנייד שלה. תאר לך מה עשה איתה שעה וחצי בחדר ? הוא סגר את החדר והכניס את המפתחות לכיס שלו. אחר כך נכנסה אישה לבית, אחרי שעה וחצי, אישה מבוגרת כנראה אמא שלו ואז היא ראתה את הדלת בדיוק הוא נכנס לשירותים, ואז הילדה שלי ברחה, אפילו שהבית עוד רחוק, אפילו לא חיכתה לאוטובוס, היא רק רצה ורצה הביתה בלי סוף. ובבית היא התמוטטה, נפלה על הרצפה ואמרה לי: ׳הוא נגע בי, אנס אותי ועשה לי דברים להנאתו. שהקב"ה ייקח אותו על מה שעשה לילדה שלי. רמס לי את הבית, את המשפחה שלי, והילדה שלי. זה כתם לכל החיים. מי חשב שיקרה מקרה כזה? אנחנו רגילים שהיא מגיעה לבית והכל בסדר. הוא חטף אותה, חיבק אותך חזק ולקח אותי לבית שלו, ואני מנסה להשתחרר והוא לא נותן לי כי היד שלו הייתה מתחת לבית השחי. הוא אמר לי שאם אני אדבר, לא יהיה לי טוב. הוא דיבר ברוסית והיא לא הבינה אותו. זו ילדה חסרת ישע, היא פחדה לצעוק ברחוב. היא בעצמה לקחה אותנו לדירה, היא לקחה את חוקרי המשטרה והראתה לנו ולהם את הדירה. וכולם ארבו לו שם ותפסו אותו. הוא עלול להרוס עוד ילדות אחרות. היא ממש הייתה גיבורה בזה שהיא הראתה לנו את הדירה, על אף שהיה לה מאוד קשה. היא לא ילדה רגילה, יש לה קושי בדיבור ולחוקרים הייתה סבלנות אליה. היא הראתה להם את הדירה, ואת חבל הכביסה ואז תפסו אותה. אני מקווה שהוא יינמק בכלא ולא ישתחרר לעולם. כל מחלקת הרווחה ביקשה להגיע אלינו הביתה, ואני לא מוכנה. היא עברה חקירות על ידי חוקרים המשטרה במשך 4 שעות ובבית החולים הייתה 7-8 שעות, שם לקחו לה דגימות והיא צועקת ובוכה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן