החרם של כצנלסון על השתתפות חברי סיעתו בוועדות חשובות נמשך?

אתמול התקיימה ועדת כספים חשובה בעיריית אשדוד ומי לא הגיעו? חברי סיעתו של כצנלסון: סטלה ויינשטיין ולדימיר גרשוב וסניה כצנלסון. למרות דרישתו ונזיפתו של ראש העיר לסרי מחברי המועצה להגיע לישיבות. ומי נפגע מכל המשחקים הללו? תושבי העיר . כצנלסון:"אין חרם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם החרם של סגן ראש העיר אשדוד סניה כצנלסון ממשיך?. בעירייה אומרים גורמים כי חתול שחור עבר בין שמעון כצנלסון ליחיאל לסרי, והסיעה של שמעון באופן קבוע לא מגיעה לישיבות ועדות העירייה החשובות ביותר

כך למרות הנזיפה של ראש העיר דר יחיאל לסרי לסרי כי כל סיעה חייבת לשלוח לפחות 50% מחבריה להשתתף בעבודות העירייה, כצנלסון נמנע מלהגיע וכן לא שולח את נציגיו הן למליאת ועדת ערים שבוע שעבר(היו כל נציגי הסיעה מלבד זו של כצנלסון), והן בועדת הכספים אתמול.


הבעיה היא לא הסכסוכים ומשיכת החבל בין כצנלסון ללסרי על אינטרסים כאלו ואחרים, אלא העובדה כי הדבר נעשה על גבם וחשבונם של התושבים. כאשר חלק מהישיבות מתבטלות כי לא הגיעו מספיק חברים לדיון(יש קוורום חובה) ובחלק נעדרים אותם נציגי ציבור שאמורים לדאוג לאינטרסים של הציבור שלהם.
באופן זה, הדבר פוגע בתקציבים ונושאים חשובים, אשר נשארים להחלטתם של נציגי הסיעות החרדיות אשר מגיעות תמיד בהרכב מלא.

אתמול עסקה הוועדה בנושאים חשובים: שינויים בתקציב רגיל עדכון סעיפי רווחה ושינויים בתקציב פיתוח
דוברו של כצנלסון מסר:"לשמעון היו התחייבויות קודמות לכן לא הצליח להגיע. הוא עדכן את הגזבר אתמול וגם דיבר איתו על כל הסעיפים הרלוונטיים.
לגבי חברי סיעה אחרים – צריך לשאול אותם, חודש אוגוסט עכשיו, יש הרבה אנשים שטסים לחופשות משפחתיות אז קשה לדבר בשמם של אנשים אחרים."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן