החל תהליך ההדחה של מוטי מלכא: ימונה יועץ משפטי שילווה את התהליך

כסאו של מנכ"ל המשכן מוטי מלכא מתנדנד מאוד. ברקע חקירת מבקר עיריית אשדוד על תפקודו של מלכא וברקע התלונות הקשות נגדו החליט דירקטוריון המשכן להתחיל בהדחת מלכא בליווי יועץ משפטי חיצוני

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בישיבת דירקטוריון המשכן לאמנות הבמה, שהתקיימה השבוע התקבלה החלטה לבחור יועץ משפטי חיצוני שילווה את הדירקטוריון בתהליכי הדחה של בעלי תפקידים מרכזיים במשכן ובראשם מנכ"ל המשכן מוטי מלכא.
כזכור, מנכ"ל העירייה אילן בן עדי נבחר כחבר דירקטוריון של המשכן. המטרה ברורה: להדיח את מלכא ולשם כך בן עדי הוביל וריכז את התלונות החמורות נגד מלכא בכל הנוגע להתנהלותו כמנכ"ל המשכן וניגודי העניינים . הוא גם מונה לחבר דירקטויון כדי להאיץ התהליך.

החשדות נגדו חמורים: עבודה נוספת ללא אישור, מינויים תפורים ועוד עוד.. תלונות אלו עומדות במרכז חקירת מבקר העירייה שבאחרונה הוציא טיוטת דו"ח שהונח בפני דירקטוריון המשכן.
בישיבת הדירקטוריון בנושא התקיים דיון ראשוני לבחינת האפשרות להתחיל בהליכי הדחה כנגד בעלי תפקידים האחראים, מדובר על ליקויים מהותיים שהופיעו בדו"ח מבקר העירייה .


לציין כי עצם הכנסתו של מנכ"ל העירייה לדירקטוריון בנוסף ליו"ר המשכן סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט היא לברר לעומק את הביקורות הקשות נגד מלכא מזה שנים רבות, ביקורות מצד גופים ממלכתיים ואחרים.

יש להניח שיש באמתחתו של מנכ"ל העירייה חומרים קשים נגד מלכא. עכשיו כבר ברור שתהליך ההדחה נגד מלכא ואחרים החל ביתר שאת.

כעת לפי ההחלטה בשבוע הבא יובאו לדירקטוריון הצעות משלושה משרדי עורכי דין המתמחים בנושאי פיטורין. הדירקטוריון ייבחר משרד אחד כדי שילווה את התהליך של דו"ח המבקר בענייני של מלכא ואחרים במשכן ולבחון את אפשרות החתן מהתפקיד.

גורמים מסרו ל"אשדוד10" ו"השבוע באשדוד" כי למלכא נותרו שתי אפשרויות או שהוא יגיש את התפטרותו, ויעזוב מבלי שערוותו תתגלה. או שיפוטר כאשר ייחשפו ממצאים קשים. ובהתייחס לחלק מהתלונות שהוגשו למבקר העירייה ופורסמו כבר הממצאים קשים מאוד.

(צילום: מפרוטוקול דירקטוריון המשכן)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן