החל מאבק ציבורי לשחרורה של גלית צרפתי ממעצר ולפתיחת התיק מחדש

גלית צרפתי עצורה מאז יום חמישי בערב, לאחר שנמלטה עם בנה בן החמש, כדי שלא להעביר אותו לידיו של גרושה, אותו היא מאשימה בפגיעה בבנה. לדברי בני המשפחה אלפי נשים נחלצות כעת לעזרתה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל



"6,200 נשים חתמו מאז יום שישי ועד כה על עצומה בדרישה למשפט חוזר ובדיקת כל ההוכחות והראיות, לפני שהילד עובר מחזקתה של גלית לחזקת אביו" נמבר בהודעה מטעם המשפחה של גלית.

  1. "גלית נלחמה בשלוש השנים האחרונות על הצלת בנה. מאבק שעלה לה מעל לחצי מיליון ₪ ובסופו, היא נמלטה עם בנה רגע לפני שנדרשה להעבירו למשמורת אביו, שזכה במשמורת בשל העדויות שלכאורה הצביעו על פגיעה של האב בילד, שנפסלו.
  2. גלית הגישה תלונות במשטרה על פגיעה בילד כנגד האב, אולם שם שלחו אותה לבית המשפט לענייני משפחה וממנו בחזרה למשטרה וחוזר חלילה. דבר לא נעשה עם תלונות אלו".
  3. גלית עצורה כעת ועד ליום שלישי באוהלי קידר בעוד שבנה הועבר אל חזקת אביו." 6200 נשים חתמו מאז יום שישי ועד כה על עצומה בדרישה למשפט חוזר ובדיקת כל ההוכחות והראיות " נמסר משפחתה של גלית: "אנו דורשים להחזיר את גלית הביתה, לקבל תמיכה של המשפחה לה היא זקוקה, ואנו מבקשים לפוח חקירה מחודשת שתתנהל כפי שצריך, על ידי חוקרים המוסמכים לעבוד עם ילדים".
    עו"ד רות מכנס המייצגת את גלית צרפתי מסרה:" המדובר באם אמיצה, שמגנה על בנה. רשויות הרווחה טייחו לאורך כול הדרך את החשד לפגיעה בילד. האם לא יכלה לעמוד מנגד ולשלוח את בנה לעבור פגיעות נוספות ולכן בהתאם לחובתה כאם להגן על בנה הסתתרה עמו למשך שבועיים, על לא עוול בכפה הושמה במעצר.
    "כיום עדיין קיים ערר בפרקליטות, שהגישה האם על סגירת תיק התלונה כנגד האב במשטרה, בגין מקרה הפגיעה האחרון. טרם התקבלה החלטה בעניין:.
    יצוין לאור כל דברי משפחה כי בפסק הדין לא נקבע כי הטענות נכונות ולא נקבע דבר על כך נגד האב.
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן