החיים החדשים בליגה הלאומית

אחרי פגרה שקטה, אדומים אשדוד מתכוננת לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית. בנצי מושל חתם ("יאללה הפועל"). עופר ורטה האריך חוזה לעונה נוספת. ביום שישי: משחק אימון נגד הפועל רעננה (9:30, מגרש אימונים ברעננה)

צילום: גבי תורג'מן ומדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בניגוד למה שהתרגלנו לצפות מקבוצת האדומים אשדוד, ההכנות לקראת העונה הקרובה מתבצעות באופן שקול יותר וחשוב מכך, בצורה שקטה וסבלנית. האוהדים כבר לא יכולים לחכות לשריקת הפתיחה של עונת 2021/22, עונה בה האדומים ישחקו בליגה הלאומית, הליגה השנייה בחשיבותה בכדורגל הישראלי. השבוע התכנסה הקבוצה לאימון הבכורה, אותו העביר המאמן החדש רוני אוואט, שפותח את עונת הבכורה שלו באדום וינסה להעביר אותה בצורה ראויה ומכובדת. עוזר המאמן יהיה עידן שריקי שהתנסה בתפקיד בעונה שעברה כאשר עבד תחת יובל נעים שעזב בפלייאוף העלייה, כזכור במקומו מונה יאיר אזולאי, שיחזור לתפקידו כמנהל המקצועי של הקבוצה. השוער גיא סאלם, שנפצע בצוואר במהלך העונה שעברה ונאלץ לפרוש ממשחק פעיל, מונה למאמן השוערים של הקבוצה, כאשר מאמן הכושר יהיה יוסי פחימה.

באדומים עדיין לא הגדירו מטרות לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית, שתצא לדרך בסוף חודש אוגוסט, במשחק חוץ מול הפועל רמת השרון. אולם בימים האחרונים, בקבוצה החלו באמת לעבוד על בניית הסגל ואף החתימה שחקנים חדשים. הקבוצה שיחקה בבוקר יום שלישי השבוע את משחק האימון הראשון שלה העונה נגד הפועל רמת השרון וסיימה אותו בהפסד 2:1. ביום שישי תצא למשחק אימון נוסף, הפעם בחוץ מול הפועל רעננה.

השחקן הבכיר ביותר שחתם באדומים אשדוד הוא בנצי מושל, שבסוף החודש יהיה בן 28. מושל גדל באקדמיה של מ.ס אשדוד והיה חלק מהקבוצה הבוגרת לא פחות משמונה עונות, במהלכן סיפק 165 הופעות וכבש 7 שערים. מושל יכול לשחק גם כמגן ימני וגם כקיצוני ימני והצפי הוא כי מושל הולך להיות אחד השחקנים החשובים במערך של רוני אוואט העונה. יהיה מעניין לראות איך וכיצד יצליח בנצי מושל לעשות את המעבר מליגת העל לליגה הלאומית. מושל אמר לאתר הקבוצה:  "אני שמח מאוד להצטרף לפרויקט של הפועל אדומים אשדוד, מחכה כבר לאימון הראשון עם הקבוצה. שיהיה לנו המון בהצלחה ויאללה הפועל".

ההחתמה של מושל, שלא קיבל מספיק הזדמנויות במ.ס אשדוד בשנים האחרונות, עוררה הרבה תיאבון בקרב אוהדי הקבוצה שגם שמעו השבוע על הערכת החוזה של המגן בן ה-31 עופר ורטה, שזכה בתואר שחקן העונה שלנו בעונה שעברה. ורטה ימשיך ללבוש את המדים האדומים גם בעונה הבאה וזוהי בהחלט החתמה משמעותית שתיצור המשכיות בחוליה האחורית של הקבוצה. מה שבטוח, יהיה מאוד נעים לראות את ורטה ומושל, אשדודים מבטן ומלידה, משתפים פעולה בקבוצת האדומים אשדוד. ורטה אמר לאתר הקבוצה: "עמדנו במטרה בעונה שעברה ושמחתי להיות חלק ממנה. שמח להמשיך עוד עונה במקום שממשיך להתקדם משנה לשנה. נציב לעצמנו מטרות חדשות ואני מקווה שנעמוד בהן. מאחל לכל מי שיגיע בהצלחה ושתהיה לנו שנה מוצלחת ויאללה הפועל".

בקבוצה הודיעו גם על הארכת חוזה לקשר בן ה-21 בני נתן. נתן שיחק בעונה שעברה בקבוצה, היה שותף להעפלת הליגה מעמדת הקשר האחורי. נתן גדל במחלקת הנוער של הפועל ב"ש והוא ידוע כשחקן קשוח ועל כך יעידו 9 כרטיסים צהובים, שספג ב-17 הופעות במדי אדומים אשדוד. כמו רבים משחקני הקבוצה בעונה שעברה, בני נתן הרים את רמתו בשלבים המכריעים של העונה והיה אחד השחקנים החשובים במערך שעשה את ההיסטוריה והעפיל לליגה הלאומית. נתן אמר אחרי החתימה: "שמח ונרגש להמשיך עונה נוספת באדומים אשדוד, מקום שהפך בשבילי לבית. התחברתי מאוד לאנשים במועדון ולקהל הכי חם שיש. בטוח שנעמוד במטרות שהוצבו בפנינו. יאללה הפועל".

עוד שחקן שימשיך בעונה הבאה, הוא הקשר מור עדרי, שבאוגוסט יהיה בן 21. עדרי גדל במ.ס אשדוד והגיע בעונה שעברה לאדומים, השתלב נהדר, כבש שער אחד ב-21 הופעות ובקבוצה עשו בחירה נבונה שבחרו להשאיר אותו. עדרי, כמו מושל ועופר ורטה, הינו אשדודי, מה שיוסיף עוד חיבור לקהל, עוד זהות וזיקה לעיר ולמועדון. עדרי אמר לאחר החתימה: "שמח ונרגש לחתום לעוד עונה בקבוצה. מקווה שנעמוד בכל המטרות שלנו. אחרי עונה היסטורית שעשינו, מאחל לנו רק לגדול ולצמוח".

עוד שחקן צעיר שימשיך עונה נוספת הוא החלוץ נועם גיסין בן ה-21 שהראה ניצוצות מהכישרון שלו בעונה שעברה וינסה להתמודד על מקום בהרכב גם העונה. בעונה שעברה שותף גיסין בשמונה משחקים, בהם כבש שני שערים.

שוער ובלם חדשים

הצוות המקצועי של האדומים החליט לצרף את הבלם הקשוח אושר אבו לקבוצה. לאבו בן ה-28 יש ניסיון בליגה הלאומית, כאשר בעונה שעברה שיחק בהפועל איכסאל. אושר אבו גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, שיחק בין היתר בבית"ר ת"א וגם היה שותף לשתי העפלות ליגה, במדי נס ציונה ומכבי פ"ת. בצעירותו רשם 12 הופעות בנבחרת הנוער של ישראל וגם היום, הוא נחשב לשחקן הגנה מוערך בליגה הלאומית ויהיה מעניין לראות איך ישתלב בקבוצתו החדשה. אבו אמר: "מחכה כבר להתחיל את העונה ולפגוש את הקהל. בטוח שנעשה עונה גדולה וניתן לקהל הרבה רגעי אושר".

שחקן נוסף שחתם בקבוצה הוא השוער גיא הרמן, שמגיע כהבטחה גדולה מעירוני אור יהודה. הרמן בן ה-20 הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה והוא נחשב לכישרון גדול עם פוטנציאל להגיע רחוק בכדורגל הישראלי. אם יוכיח את עצמו העונה בין הקורות של האדומים, אין ספק שנראה אותו בעתיד בליגת העל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן