החזיה של בובליל ששיגעה את הרשת

דורית רבליס עלתה על מדים, היכן חגג ליאור נרקיס יום הולדת מה עשתה אדווה דדון באשדוד?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

התמונה של בובליל שהסעירה את הרשת

ועוד אחד שהפקידה את רביעיית הזאוטוטים שלה אצל ההורים והמריאה לאתונה שביוון, היא כוכבת הרשת ובית ״האח הגדול״, עינב בובליל, שארזה את אלי בניסטי בעלה פלוס שלושה זוגות, פלוס מזוודת אוכל כשר מהבית והחבורה המריאה הישר לנופים המרהיבים של האי היווני. כשהעלתה הכוכבת תמונה שלה יושבת לארוחת בוקר במלון היווני באינסטגרם עם חולצת בטן, שלא לומר גוזיה, וזכתה לשלל ״מחמאות״ כמו ״הצניעות שלך זה משהו…״ ״אבל למה חזיה ככה והכל פתוח…אני חילונית גמורה ולא אשב במסעדה או חדר אוכל עם חזייה פתוחה והכי מביך בעלך חובה כיפה, איזה בושות אממאאאא״, ״אתה קצת חיה בסרט עם להסתובב כל היום עם חזיות…״ (לא נגענו). אבל היי היו עוד מאות תגובות טובות.

ממסלול הדוגמנות לצבא הגנה ישראל: הדוגמנית האשדודית דורית רבליס, שהיא כבר מזמן בינלאומית, וברזוומה שלה קמפיינים לבתי האופנה הגדולים והשווים כמו ״קלווין קליין״, ״מאסימו דוטי״, ״טום פורד ועוד) אמרה שלום יפה לאזרחות ועלתה על המדים הירוקים של צה״ל ובכך הצטרפה באופן רשמי לשורות ההגנה של הרמטכ״ל כוכבי. רבליס תחליף את מסלולי האופנה של פריז ומילאנו בטירונות אי שם במחנה שמונים ומאוד תתגעגע לבן זוגה הדוגמן ההורס רון לוי. אגב, הדוגמנית הגיעה מלווה במשפחתה ובחברתה הדוגמנית סופיה מצ'טנר לנקודת האיסוף בלטרון, ומשם יצאה באוטובוס מלא חיילות לבקו"ם התחילה את שרשרת החיול ואפילו זכינו לקבל תמונה שלה יפהפיה עם מדים.

אנחנו ממש מקווים שלא הפרעתם לדוגמנית והקוסמיטקאית אביגייל עייש-רביבו, שארזה את פאפי שלה, והטרולי והמריאה לכמה ימים לאתונה ביוון. קצת קפה הפרחים וביקור במסעדות והיא כבר כאן.

אנחנו עדיין תוהים האם הביקור של העיתונאית והתחקירנית אדווה דדון (שגם חודש תשיעי, ועקבים סטילטו לא ימנעו ממנה לחשוף נוכלים) שהתקיים השבוע בעיר אשדוד, הוא בעקבות חשיפת נוכלים, שהרי כאלו לא חסרים כאן. ימים יגידו.

לקראת יום הולדתו של הזמר ליאור נרקיס, שלמי שכח הוא נשוי לאשדודית ספיר וענונו, (שיתקיימו באופן רשמי ליתר דיוק ביום ראשון הקרוב ה-8‪.11‪.20) הוא החל את החגיגות והפעם עם הרב שלו מאשדוד, תומר בן שטרית ראש מוסדות תשובה וישועה. השניים הגיעו יחד לתפילה בקברו של הצדיק רבי חיים סינואני והתפללו שהקורונה הזו כבר תיגמר, והוא יפקוד את הבמות בבישראל.

את זה שהשוער משלנו, אופיר מרציאנו עושה חיל בקבוצת ׳היברניאן׳ בליגה הסקוטית אתם כבר יודעים? אבל את זה שבנו הקטן, החל השבוע ללמוד לרוץ אחרי הכדורגל תחת אותו מועדון, עכשיו אתם יודעים. ומה לאמא שלי הדוגמנית היה להגיד: ״אני מחכה ליום הזה כל כך הרבה זמן. כל כך מרגש לראות אותך עושה את מה שאני יודעת שאתה הכי אוהב (אחרי אבא שלך כמובן). לא יכולה לחכות לשיעור הבא.״

על אף משבר הקורונה, זו הייתה בהחלט שנה מאתגרת עבור הדוגמנית והשחקנית עדן סבן, שלא הפסיקה השנה לעבוד. זה התחיל בקמפייני אופנה, זה המשיך  בסרט ׳פול גז׳,  לאחר מן בסדרה ׳ג׳ודה׳ וזה הסתיים עם קמפיין משותף של עם גידי גוב, ששניהם בפאה בלונדינית, מתולתלת ארוכה. הנה תראו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן