החופfix חוזר בחופי אשדוד: מחיר זול במיוחד לכסאות נוח ושמשיות

בעיריית אשדוד יפעילו את המיזם זו השנה השביעית ויאפשרו הזמנות כבר בכניסה לחוף באמצעות מכונות דיגיטליות. המחירים ינועו בין 2 ל-4 שקלים, והציוד יפרש על החוף מראש והמבלים יוכלו לקחת את ההזמנה בכפוף להצגת חשבונית ותעודה מזהה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעירייה ובחברה לתיירות- מבקשים להדגיש:
בסופ״ש מגיעים עשרות אלפים לחופי אשדוד, לא יהיה ניתן לתת מענה לביקוש הגדול.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "כל החופים באשדוד מונגשים והים יהיה פתוח לכולם. הבילוי בים ישלב את כל ההנאות ובהן שמירה על הסביבה הימית, חופים נקיים, מצילים וצוותים אדיבים ומחירים שיאפשרו לכל תושב ליהנות בים בצורה שפויה ומזמינה".

המחירים המוצעים לתושבי אשדוד יעמדו על 2 שקלים לכיסא, שמשיה או שולחן לאורך כל היום. בחוף אורנים והקשתות ייחל פיילוט ויוצעו גם מיטות שיזוף במחיר של 4 שקלים – רק בחופים אורנים וקשתות(פיילוט) , השכרת הכסאות השמשיות והמיטות בחופים אלו יהיו דרך סריקה ברקוד ותשלום אינטרנטי ובהמשך אפשרות לתשלום במכונה בכניסה לחוף.

תושבי חוץ יידרשו לשלם עבור כל פריט 10 שקלים. החנייה תהיה ללא תשלום בכפוף לרישום מראש באפליקציית "אשדודית". "הנגשנו את החופים חברתית וכלכלית", הסבירו באגף החופים. "אנחנו יודעים שהבילוי בחופי הרחצה ממשיך להיות משמעותי ביותר ויהווה אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים של הקיץ, ולכן המיזם כולו נועד לאפשר הנאה מרבית בלי לקרוע את הכיס".

חופfix הוא מיזם חברתי-תעסוקתי פורץ דרך שנהגה על ידי עיריית אשדוד, המסבסדת אותו בעלות של מאות אלפי שקלים. את המיזם מפעילים אגף החופים והחברה לתיירות אשדוד בעיריית אשדוד יחד עם האגף לשירותים חברתיים, במטרה לאפשר את הנגישות לחופים לכלל שכבות האוכלוסייה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן