הזמרת אופיר בן שטרית עושה הסבה

אנה זק בלונדינית, מבקרי האוכל אוהבים את אשדוד ושיר אלמליח יוצאת על שי אביטל

הסבה מזמרת למעצבת. אופיר בן שטרית והשותפה חנה פריד (צילום: יח״צ).
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זוכרים את הזמרת האשדודית אופיר בן שטרית, שהרטיטה את הצופים בתוכנית ״דה וויס״ בשנת 2013, הושעתה מהאולפנא באשדוד, לאחר הסערה שעוררה השתתפותה. ובהמשך כיכבה על מגוון במות, ביניהן בטיימס סקוור , בסינגל הבחירות של הבית היהודי ואפילו בתפקיד ראשי בתאטרון (במחזמר סוליקא) וגם בתוכנית הריאלטי ״דה פור"?, אז לאחרונה היא החליטה לעשות הסבת מקצוע ופתחה סטודיו בוטיק לאדריכלות ועיצוב פנים.״הסטודיו נולד מתוך חיבור אישי שלנו, שתי חברות, אדריכליות שחיות ונושמות תכנון ועיצוב וחולקות נקודת מבט משותפת על החיים ועל התחום בפרט. הסטודיו מתמחה בבנייה פרטית, תכנון ועיצוב פנים מדויק ואישי עבורכם תוך שימת דגש גבוהה על תהליך נעים, שקוף ויעיל, דיוק וירידה לפרטים בקו נקי טבעי ואסתטי״.

רגע לפני שטסה לתאילנד, ובין לבין ההופעות בפסטיגל, הגיעה המיליונרית האשדודית אנה זק השבוע לצילומי קמפיין למותג ‪ADIKA, לו היא משמשת כפרזנטורית. כחלק מהצילומים הצטלמה זק לקולקציית חורף 2023. בחלק השני של הצילומים, התווספו לשערה של אנה גוונים בלונדיניים בחלק הקדמי במטרה ליצור את מראה הפאנק‫.

בוא תראה איזה בלונדינית, בוא תראה. אנה זק (צילום: יח״צ)

ציפור קטנה לחשה שהסוכן שי אביטל שנמצא בימים אלו במעצר בישראל, לאחר שהוסגר מהולנד, נמצא בתנאים די קשוחים יש לומר, הוא לא מורשה לקנות חטיפים בקנטינה ונאלץ להסתפק במזון התפל שמוגש לו בבית המעצר. במקביל, הדוגמנית שיר אלמליח הגיבה השבוע על הסגרתו ואמרה ״אני מקווה שישלם על מעשיו. עורכי דינו כנראה אומרים לו מה לעשות. תעלה למטוס עם חיוך, זה מה שהוא עושה, ובפועל כשהוא לבד עם עצמו, הוא בוכה״.

כתבת האוכל של ישראל היום מאיה דרין הגיעה השבוע לאשדוד לאכילת מאכלים פחמימתיים, ״שיכולים לפנק כמו שפיכת פוך מענגת ביום קר…״,  היא ביקרה בארבעה מקומות באשדוד וחזרה מוקסמת. את הביקור הראשון היא ערכה ב׳איי לאב איט׳ של הקונדיטור,  בהמשך היא ״נחתה״ אצל יאן הרוש ב״פארינו״, שנחשב לאחד מאופי הפיצות הטובים בארץ, בהמשך היא נשנשה אצל ״מואיז״ כריכים, בורקס, מלבי וכנאפה, ולסיום קינחה אצל שירה פסטיסרי עם עוגת הסנט הונורה של ויויאן בר שביט, הקונדיטרית שהפטיסרי שלה נושא את שם בתה שירה.

קיבל ים של מחמאות. הבעלים של ׳פארינו׳ פיצה יאן הרוש (צילום מהאלבום הפרטי)

תכינו את המסכים, טוב לא כל כך מהר תכינו אותם, כי בשבוע שעבר הסתיימו הצילומים של העונה השניה של הסדרה ׳השוטרים׳. הפה של השחקן המרכזי האשדודי, שלומי יפרח:  ״צילמנו בקור, ברוחות, בגשם. בבוקר וגם בלילה. צחקנו התרגשנו, בכינו, כעסנו ובעיקר התעסקנו בלהביא את העונה הכי טובה לסדרה כי טובה בטלוויזיה״.

״צחקנו, התרגשנו, בכינו וכעסנו״. שלומי יפרח מסכם את הצילומים לסדרה השוטרים

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים לדוגמנית האשדודית הבינלאומית, דורית רבליס, כי ביים אלו היא בצילומי קמפיין בשטוקהולם שבדיה הקפואה. כמה ימים והיא כבר בארץ ישראל..

איך אומרים בשוודית צילומי אופנה? דורית רבליס
הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן