הוקרה למאבטחי צוות 3 במחלקת הקורונה באסותא אשדוד

שני מאבטחים של צוות 3 בבית החולים אסותא אשדוד קיבלו תעודות הוקרה על הצטיינות וחריצות יוצאת דופן בימים אלה. יניב חלא, מנהל סניף השפלה בצוות 3: "המאבטחים המקצוענים עומדים בחזית המאבק בקורונה לצד הרופאים ומסייעים באבטחת המקומות הכי רגישים"

צילום: באדיבות צוות 3
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית החולים אסותא אשדוד הוקם לפני קרוב לשלוש שנים ונכון להיום מאבטחים אותו כ-40 מאבטחים מטעם חברת צוות 3. "המורל של המאבטחים מאוד גבוה בימים אלה, ממש כמו ביחידה קרבית שעומדת בכבוד מול משימה מורכבת במיוחד", אמר אסף בוארון, מנהל האבטחה אסותא אשדוד מטעם צוות 3.
שניים מהמאבטחים, שמכירים היטב את אסותא אשדוד עוד מימיו הראשונים, הם יבגני לבקוביץ' (30) תושב אשדוד ולידור מתיתיהו (25) מגן יבנה. בשבוע שעבר, בעקבות המלצת קב"ט בית החולים, דניאל אדמקה, הם קיבלו תעודות הוקרה על הצטיינותם מהנהלת צוות 3. "היה חשוב לנו להוקיר את המאבטחים על המסירות, העבודה הקשה והנכונות לעמוד בכל משימה לצד הרופאים וזה לא ברור מאליו", אמר אסף.

במה התבלטו יבגני ולידור יותר מכולם ?
"הם יוצאי דופן מבחינה הזו שהם נרתמו מיד לסייע בכל משימה אותה נדרשו למלא, בין אם זה בזמינותם לעבודה ואיוש עמדות שנפתחו, בעיקר בעמדות האבטחה הייעודיות של מחלקת מטופלי הקורונה בבית החולים".

יבגני: "אני מודה על תעודת ההצטיינות. יש לי מפקח שעוזר ודואג לכל אחד ואחת ואני מודה לכולם על התמיכה של החברים בעבודה".

לידור:"אנו מאוד מעריך את הבחירה בי למצטיין וזה רק נותן לי מוטיבציה להמשיך ולתת מעצמי מעל ומעבר".

יניב חלא, מנהל סניף השפלה בצוות 3: "אנו מוקירים את פועלם של המאבטחים המקצוענים שעומדים בחזית המאבק בקורונה לצד הרופאים ומסייעים באבטחת המקומות הכי רגישים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן