הופעה מרגשת במסגרת קיץ ישראלי באשדוד

הבמה המרכזית ליוצרים ואומנים תושבי אשדוד. 31 הופעות במהלך קיץ ישראלי באשדוד כאן בפארק אשדוד ים. הערב מופיע אחד מההרכבים היותר מרגשים שסוחף רבים ולא ניתן להשאר אדיש נוכח העוצמה שלהם.

צילום: שמואל דוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מיזם תו-שווים שרים – הגיע הערב לראשונה לפארק אשדודים ים, יחד יוצרים קהילה שווה . סדרת מפגשי מוזיקה, שירה בציבור ואומנות בלייב מתארחים הערב אשדוד ים במסגרת קיץ ישראלי.
ניבטות נפרסו והדשא צוחצח ולקראת ההופעה רבים הגיעו ותפסו מקומות,ללא ספק חוויה מעצימה של תושבים עם וללא צרכים מיוחדים עושים את הדבר המחבר מכולם – שרים ויוצרים יחד. ובייחד מניפים את דגל שוויון ההזדמנויות, הנגישות, והכבוד ההדדי.

הארוע בהובלת תחום צרכים מיוחדים בחברה העירונית לתרבות הפנאי יחד עם קהילה נגישה, אגודת אמני אשדוד, בית אריה קלנג וכמובן עיריית אשדוד.

השותפות המיוחדת עם אגודת אמני אשדוד בהובלתו של שלמה פרמן המגיעים לצייר ולפסל וממלאים את החלל בכשרון עצום, כל התוצרים יוצגו בתערוכה מיוחדת.

הצוות המוביל את המיזם משולב אף הוא באומנים עם וללא צרכים מיוחדים המפיק המוזיקלי והאומנותי רונן הרוניאן, עמק עמרמי וחני טל בהנחיית הערב, קלידים : סער בוכבינדר ויונתן עזר, גיטרה עודד אוחיון, נתנאלה אייזיק על הדרבוקה ואת הערבים מתרגמת לשפת הסימנים – לאה חיקה.

המפגש מונגש בשפת הסימנים, הכניסה חופשית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן