הופלל ע"י שני סוכנים סמויים, ולמרות זאת שוחרר ממעצר בעבירת סחר סם

דיון חריג התקיים לפני מספר שבועות שמלמד בעיקר על הבלבול והרשלנות של משטרת ישראל. המדובר באירוע של סחר בסם בפרשה שהתחילה כחקירה שהתבססה על סוכן משטרתי סמוי שנהג לרכוש סם מסוחרים באמצעות תוכנת הטלגראס. הסוכן היה נוהג להיפגש עם המוכר ולהקליט ולהסריט אותו מבצע את עבירת הסחר בסם. א' (שמו שמור במערכת) תושב האזור נהג לבצע עסקאות סחר בסם במספר הזדמנויות. באחת ההזדמנויות נפגש עם הסוכן שנחזה להיות בחור בחזות רוסית וביקש לרכוש סם. הם נפגשו במקום מפגש קבוע ליד תחנת הרכבת באשדוד ועסקת הסם הושלמה כאשר הכל מתועד ומצולם.

עו"ד שרון גלילי.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בדיון המעצר שהתקיים בבית המשפט בראשון לציון, ונוכח העדר עבר פלילי, שכנע עוה"ד שרון גלילי לשחרר את הנאשם למעצר בית, בהחלטה נדירה נוכח כי מדובר בעבירת סחר בסם מסוכן. כמובן שכתב האישום התבסס בעיקרו על עדות הסוכן הסמוי אשר רכש את הסם מהנאשם.

מאז השתלב הצעיר בטיפול, ואף בוטלו לגמרי תנאי המעצר. אלא שלאחרונה, חודשים לאחר מעצרו, שוב פשטו בלשי משטרת ישראל על ביתו של החשוד ועצרו אותו שוב. מיד כמובן פנתה המשפחה למשרדו של עוה"ד גלילי וביקשה שיגיע בדחיפות לדיון המעצר שנקבע לשעות הצהריים בבית המשפט באשקלון. אלא שחקירתו של נציג המשטרה על ידי  עוה"ד שרון גלילי בדיון המעצר העלתה כי באותה תקופה, חודשים קודם, הופעלו שני סוכנים סמויים על ידי שתי יחידות שונות והאחת לא ידעה על קיום החקירה והסוכן של היחידה האחרת. נציג המשטרה בדיון כלל לא ידע שהחשוד היה מצוי בתנאים מגבילים באותה פרשה על ידי סוכן סמוי מיחידה אחרת.  עולה כי באותו פרק זמן של שבוע ימים מכר לכאורה הנאשם סם לשני סוכנים שונים. כמובן שעוה"ד גלילי זעם על המעצר, וטען שלא יעלה על הדעת שמופעלים שני סוכנים שונים על ידי שתי יחידות שונות שהאחת לא יודעת מהשניה. מאז אירוע המכירה, השתלב הצעיר בטיפול, שוחרר למעצר בית ולא היתה שום תועלת במעצרו שוב ובדרישה להותירו במעצר. צבי פורר שופט המעצרים קיבל במלואן את טענותיו של עוה"ד שרון גלילי, זעם על המשטרה והורה לשחרר את החשוד לאלתר. נראה כי אין כל סיבה שהחשוד ישהה במעצר חודשים רבים לאחר שחרורו כי  כעת בחרה יחידה אחרת לצאת ל"פיצוח" וראוי שהדבר ייבדק. בית המשפט קבע כי: "היחידה החוקרת יכולה היתה לדעת על כך ללא צורך בחקירה מאומצת ולגלות כי הוא הועמד לדין בגין עבירות דומות ולמעשה זהות לזו הנחקרת.. ומסוכנותו נבחנה זה מכבר על ידי שירות המבחן והומלץ לשחררו."

עו״ד גלילי: ״יד ימין אינה יודעת מיד שמאל״

עוה"ד שרון גלילי מסר בתגובה: ״מקומם מאוד שיד ימין אינה יודעת מיד שמאל, ועוד יותר מקומם שמפעילים שני סוכנים סמויים על ידי שתי יחידות שאחת לא יודעת מהשניה, טוב עשה בית המשפט שקיבל את עמדתי ושיחרר את החשוד לאלתר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן