הודעת התמיכה של עיריית אשדוד באסי כהן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעקבות העליהם התקשורתי על השחקן אסי כהן, שגדל איתנו כאן באשדוד הוציאה עיריית אשדוד הודעת תמיכה באתר הרשמי שלה על הדמות של שאולי, אותה מגלם אסי וכך היא רשמה: ״בדרך כלל לא אכפת לנו, אבל הפעם זה הגיע אלינו, הפעם אכפת לנו. אז כאשדודית לאשדודי, מה מחבר בינינו בעצם? כלום!

חוץ ממקיף ג', משחקי הטניס במגרשים ב-ד' (היית שחקן מעולה, הגעת הכי רחוק, עם הכדורים, שעד היום אנחנו מחפשים לאן העפת), עם החבר׳ה שישבו על הברזלים ב-ד' וניהלו את העולם, בורקס סמי, חוף לידו, החורשה של מאחורי המקיף, הבולדוג ויש עוד ים היסטוריה. מפרגנים בענק לאיש בלי המחסומים

אסי כהן, אתה גדול מהחיים, כישרוני ויצירתי, חכם ושנון, ואל תשכח לאכול את הסופגניה לצד הקפה הכי טעים – אמריקנו אשדודי״.

פריחה שמעה כי השף גיא פרץ, שף בינלאומי המתמחה במטבח הים תיכוני, יפתח את השנה החדשה וסוגר את שנת 2022 עם תפריט חגיגי, אנין במיוחד, מבית היוצר של רשת המסעדות "סלון יווני" בתל אביב ובאשדוד. מסעדת הקונספט "סלון יווני" תעוצב כולה עם קישוטי סוף שנה, צ'ייסר אוזו יחכה לאורחים בכניסה, לצד תפריט קוקטיילים ושמפניה עשיר במיוחד וחגיגה יוונית מתוקה לקינוח. וכדי להכניס את האורחים לאווירה, בכל אחת מהמסעדות תופיע להקה יוונית אל תוך הלילה , בהתאם לקונספט של דינר אנד שואו, שייחודית למסעדה.

פריחה שמעה שיו״ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, יצחק מויאל, שהוא במקרה גם תושב אשדוד, דאג השבוע ביום ראשון, להביא לעובדי הבניין את ההצגה של רינת גבאי, נדב אבוקסיס וטוביה צפיר ״תיבת נוח״ שעולה בימים אלו לכבוד חג החנוכה, במשכן לאמנויות באשדוד, מויאל אף דאג לתמונה למזכרת.

פריחה שמעה שחברת המועצה עו״ד הלן גלבר השתתפה השבוע בנר שלישי של חנוכה אצל משפחת גרימברג, ורדה ומיכאל שאירחו אותה ועוד מספר פעילים בביתם, ומי שהנעימה את זמנם היא הזמרת מירי אלוני, שריגשה בקולה ובשירותה ובחוש ההומר שלה, וכמו שמירי שרה: ״צריך לקום להתעורר, ללכת למקום אחר…אל תגידו יום יבוא, הביאו את היום״. פריחה מאמצת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן