"ההסתדרות מפחדת ממני וניסתה למנוע ממני להתמודד לוועד"

מץח לקראת הבחירות מחר, שני, לוועד התפעול בנמל אשדוד. הבחירות מתקיימות אחרי כ-5 שנים. לקראת הבחירות הופצה קלטת שנשלחה לעובדים הקוראת לא לתמוך במישל ביטון בבחירות. ביטון: "מפחדים ממני בהסתדרות כי יודעים שאני לא בובה". ההסתדרות:"לא פוחדים מביטון"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי כחמש שנים יתקיימו ביום שני הקרוב בחירות לוועד התפעול בנמל. מול יו"ר הוועד המכהן גדי אבוטבול מתמודד מישל ביטון. כזכור ביטון נבחר ברוב קולות להיות חבר בדירקטוריון אך החליט לוותר ולהתמודד על תפקיד יו"ר הוועד. לדבריו, כנגד אבוטבול הוגשו בעבר מספר פטיציות הקוראות להדחתו אך הוא נותר בתפקיד ונהנה מאמון ההסתדרות אשר האריכה את כהונתו.

בחירות אחרי 5 שנים

השבוע, לקראת הבחירות קיבלו עובדי הנמל הודעה קולית   לנייד בו נשמע אבוטבול קורא לעובדים לא לחזק את ביטון ולתמוך בו. אבוטבול נשמע אומר:  הסברתי לאבי אדרי אם תלך משפטית נגדו אתה תיפול. אתה תחזק אותו".  ביטון הוציא הודעה לעובדים לאחר פרסום ההודעה הקולית " אני מניח שגם אתם כמוני קיבלתם את ההודעה הבלתי  נתפסת כיצד מנסים לטרפד אנשים מהתמודדות לוועד. מה זה אומר על הוועד? מה זה אומר עליי? שפטו בעצמכם"

ביטון " אני לא הבובה של אף אחד"

לדברי ביטון "ויתרתי על תפקיד בדירקטוריון, בכדי  לחזור ולהתמודד במחלקת  התפעול ו לחזור לוועד ולשקם  את המחלקה הזו  שחתמו הסכם שרק  עשה רע לעובדים". לגבי הקלטת שנשלחה לעובדים הוא אומר " בקלטת שנשלחה לכל העובדים אומר אבוטבול לגבי ש אסור שיחזקו אותי . ההסתדרות רצו להדיח אותי  לא לתת לי הזדמנות להתמודד.  ההודעה שנשלחה  רק מחזקת אותי  שמבינים שאני לא בובה.  מפחדים שאני יבחר כי יודעים שאני לא בובה  של אף אחד"

אז את מי יבחרו 220 עובדי מנהל התפעול נדע בשבוע הבא.

אדרי:"לא פוחדים מביטון"

יו"ר איגוד התחבורה בהסתדרות המופקד גם על הנמל, אבי אדרי מסר בתגובה " לא מתנגדים לביטון. הוא חתם על טופס קבלת מרות ההסתדרות, בו הוא חייב להישמע לכל ההוראות שלנו"

בחירות נוספות בנמל בסוף מאי

ובתוך כך הודיעה ההסתדרות כי בחירות לוועדי מנהל ובתי מלאכה  בנמל אשדוד יתקיימו בסוף חודש. מאי. במהלך דיון בבית הדין לעבודה בבאר שבע, ציינה ההסתדרות שיוצגה בידי עו"ד אלעד מורג כי ב-25.3 תתקיים בנמל אסיפת עובדים לבחירת צוות ועדת הבחירות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן