ההבדל בין מסך גלילה למסך זיפ

מתגוררים בנכס שפונה מערבה ומזרחה? אתם ודאי מרגישים את השמש הקופחת בכל שעות היום, במלוא העוצמה. בפעמים רבות היא מסנוורת את מסך הטלוויזיה ומונעת מכם להירגע מולו, ועל לנהל שיחה כמו שצריך אנחנו בכלל לא מדברים. זה ממש מציק, נכון? בעיקר כשמכריחים אותנו בעל כורחנו לסגור את התריסים ולמנוע כניסת אור טבעי לחלל הבית

צילום: יח"צ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדרך לפתור את הסיטואציה המבאסת היא כמובן להתקין מסך גלילה שיאפשר לשלוט על האור שנכנס לתוך החלל, בקלות! 

כל היתרונות של מסך זיפ

תכירו, מסך זיפ. מדובר בסוג של מסך גלילה (כך שעל הדרך גם הצלחנו לתת תשובה לתהייה שבכותרת), שיש לו לא פחות מ-5 יתרונות נפלאים, שהופכים אותו לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות:

  • עיצוב מודרני – לא מדובר בוילונות של פעם, אלא במסך מודרני ודקורטיבי כאחד שמוסיף לנראות הדירה או הבית, לצד תחכום ואלגנטיות ברמה הגבוהה ביותר.
  • שליטה על האור – בזכות המסך יש לנו אפשרות לשלוט על רמת האור שחודר פנימה, בזכות הבד המיוחד ממנו עשוי המסך. הוא מאפשר חדירת כמות אופטימלית של אור, כך שמצד אחד אנחנו לא מסתנוורים ומצד שני לא חשוך מידי. 
  • עמידות – המסך עמיד מאוד גם בפני רוחות של עד 100 קמ"ש, תודות לטכנולוגיה המתקדמת.
  • שמירה על הפרטיות – באמצעות המסך ניתן לסגור את המרפסת וליהנות מפרטיות כשאנו מעוניינים בה. 
  • שליטה פשוטה – באמצעות מנוע חשמלי, פרקטי וידידותי למשתמש המוסיף לנראות הכללית של המסך, ניתן לשלוט בקלות על סגירת המרפסת או הגינה שלכם; לקבוע מתי יהיה אור, מתי יהיה צל, מתי מתחשק לכם פרטיות ומתי אפשר לשבת.

עוד כמה דברים שכדאי לדעת על מסך הגלילה

מסך זיפ מגיע בוורסיה ידנית או חשמלית, כך שכל אחד יכול לבחור את המסך המועדף עליו. מטרת המסך היא להצליל את החלל (לרוב של המרפסת או הגינה) ולהגן מפני שמש חזקה ואפילו רוחות חזקות. כך, באופן טבעי יהיה נפוץ יותר בנכסים הפונים לכיוון מזרח או מערב וחשופים לרוחות עזות. 

לא מדובר בסתם מסך, אלא במערכת מתקדמת ומיוחדת שלא רק עושה את העבודה, אלא גם נראית נהדר. המסך עצמו נע בין שתי מסילות, כשעל המסך עצמו תופרים סרט זיפ שמגיע עד המסילות. כך, גם אם הרוח עזה מאוד הסרט לא יצליח לצאת מהמסילה והמסך יישאר במקומו ויעשה את תפקידו כהלכה. 

נשמע טוב! איפה קונים?!

זו שאלה נהדרת ובדיוק בזמן, שכן הקיץ מתקרב אלינו בצעדי ענק! אם מדובר על סגירת גינה או סגירת מרפסות ברק סוככים ישמחו להתייצב לעזרתכם, להתאים עבורכם את המסך המדויק לצרכים, הדרישות ולתנאי השטח. בקיץ הקרוב, תהנו ממזג אוויר מושלם מבלי להיחשף ליותר מידי שמש, כלומר, אלא אם כן זה מה שמתחשק לכם. כי תוכלו לשלוט במסך שלכם לפי רצונכם!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן