הדור הבא: נערים ב' אדומים אשדוד אלופה

נערים ב': אדומים אשדוד השלימה עונה מופלאה עם זכייה באליפות ליגת מחוז שפלה והעפלה היסטורית לליגה הארצית. נוער: מ.ס אשדוד נוגעת באליפות. נבחרת ישראל עד גיל 17: בהצלחה למאור ישילימרק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עוד שבוע עבר לו אצל קבוצת הנוער, נערים וילדים במועדונים השונים. מי שתפסה את מרב תשומת הלב השבוע היא קבוצת נערים ב' של מועדון האדומים אשדוד, שזכתה בסוף השבוע באליפות ליגת מחוז שפלה ורשמה עלייה לליגה הארצית. גם נוער מ.ס אשדוד ממשיכה להציג יכולת נהדרת והקבוצה של המאמן אלי לוי כבר נוגעת באליפות. ואילו בשבוע הבא שווה לעקוב אחרי טורניר אליפות אירופה עד גיל 17, שיתקיים בישראל ולשים דגש על קפטן נבחרת ישראל, מאור ישילימרק האשדודי.

נוער

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכה להוביל את הטבלה, כאשר נותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. בשבת האחרונה, במסגרת המחזור ה-31 של ליגת העל לנוער, מ.ס אשדוד אירחה באצטדיון הסינטטי את קבוצת הנוער של בני סכנין. הקפטן של מ.ס שקד חכמון פתח את החגיגה עם שער בדקה ה-33. אליה גטהון ובן לוי השלימו במחצית השנייה ובסיום: 3:0 למ.ס אשדוד שפתחה פער של 3 נקודות מהמקום השני ואם תהיה מרוכזת במשחקים שנותרו עד לסיום העונה, תוכל לזכות באליפות מרשימה. כאמור, נוער מ.ס נכנסת לתקופה הכי מכריעה של העונה. כבר ברביעי השבוע פגשה הקבוצה את מכבי ת"א בחוץ, במשחק שהסתיים לאחר סגירת הגיליון ובשבת היא תארח בסינטטי באשדוד את הפועל רעננה. במחזור האחרון בעוד כשבועיים תצא אשדוד למתחם וולפסון ותפגוש את הפועל ת"א. 7 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים של העונה יבטיחו למ.ס אשדוד את אליפות ישראל בליגת העל לנוער.

במסגרת המחזור ה-28 בליגה הלאומית לנוער דרום, יצאה קבוצת מכבי עירוני אשדוד ביום ראשון השבוע לאצטדיון הספארי ברמת גן ופגשה את הכח עמידר ר"ג. עירוני אשדוד, שנמצאת במקום האחרון וכבר ירדה ליגה, המשיכה את העונה הלא טובה שלה והפסידה שוב, בתוצאה 3:0.

בליגה הארצית לנוער דרום, מוליכת הטבלה האדומים אשדוד שהבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית, אירחה בשישי שעבר בסינטטי את קבוצת בית"ר נורדיה ירושלים, שהייתה חייבת את הנקודות בכדי להישאר במקום השני בטבלה. בסיום נורדיה הצליחה לגבור על האדומים, להם המשחק לא קבע דבר, בתוצאה 7:3. הבקיעו לאדומים: צמד לרועי ריימונד ושרון שפיר.

נערים ב'

תעשו הרבה כבוד לקבוצת נערים ב' של האדומים אשדוד, האלופה הטרייה של ליגת מחוז שפלה שהביסה בסוף השבוע את עירוני רהט בתוצאה 13:1, עם שלושער של הקפטן ינון טלקר שהעלה את מאזנו ל-39 שערים העונה. את הקבוצה מאמנים בהצלחה רבה המאמן אדם שושן והעוזר רון ברלי והיא הבטיחה בסוף השבוע את העפלתה לליגה הארצית לראשונה בהיסטוריה. ואלה שמות השחקנים שנתנו עונה מצוינת ושמו את המועדון האדום על המפה: הקפטן ומלך השערים ינון טלקר, ליאם שמואל, חיים אטיאס, אורי ברבי, איתי שושן, יניב מור, רום בן חיים, עמית אביסהל, יהלי בנישו, איתי יפת, אייל רחמים, דניאל אספה, יוסי נידני, אורי וקנין, חן לוסקי, נהוראי לוין, איתי אלישע, ראם חן ועידן סוויסה.

במסגרת ליגת העל לנערים ב', אירחה בשבת האחרונה באצטדיון הסינטטי, מ.ס אשדוד את עירוני קרית שמונה. האורחת הייתה טובה יותר כבשה פעמיים וניצחה את אשדוד בתוצאה 0:2.

מאור ישילימרק בנבחרת ישראל עד גיל 17

ליגות הכדורגל לנוער, נערים וילדים נמצאות לפני סיום והשחקנים הצעירים עומדים לצאת לפגרה. אולם, בעוד כשבוע תצא לדרך אליפות אירופה עד גיל 17 והטורניר היוקרתי יערך בישראל. בסגל נבחרת ישראל ניתן למצוא את שחקן נוער מ.ס אשדוד, הבלם מאור ישילימרק בן ה-16 וחצי. ישילימרק נחשב לכישרון עולה בכדורגל האשדודי והישראלי, כאשר למרות גילו הצעיר, הוא הספיק לשחק הן בנבחרת הנוער (6 הופעות) והן בקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד משחקים רבים ולהפוך לאחד המנהיגים שלה. את יכולת המנהיגות שלו הביא גם לנבחרת הנערים והוא משמש כקפטן שלה, כאשר באמתחתו 10 הופעות.

מקורביו מספרים על ילד מחונך, מקצוען שאוהב לעבוד קשה ונחשב למאוד כישרוני בתפקיד הבלם. יהיה שווה מאוד לעקוב אחר הילד האשדודי המוכשר בטורניר אליפות אירופה עד גיל 17, שייצא לדרך ביום רביעי הקרוב, כאשר ישראל תשחק  בבית קשה עם איטליה, גרמניה ולוקסמבורג.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן