הגרעין התורני מלוד התארח בגבעת וושינגטון

קריית החינוך גבעת ושינגטון אירחה כ- 400 גברים מגרעין אהבת ישראל לערב מפנק במיוחד מתוך ערבות הדדית ואהבת ישראל. "פגשנו בלב הגדול שלכם, בהכנסת האורחים המדהימה שהענקתם לנו ובהרגשה הפשוטה שאחים אנחנו", נכתב במכתב התודה המרגש של אנשי הגרעין להנהלת גבעת ושינגטון ותושביה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבוע שעבר אירחה קרית החינוך גבעת ושינגטון כ- 400 גברים של הגרעין התורני בלוד. האירוח, ביוזמת מנהל היחידה ללימודי תעודה- שילה כץ ובהובלתו של יקי סעדה- מנכ"ל גבעת ושינגטון שמיד הרים את הכפפה, נועד לחבק, לתמוך ולפנק את אנשי הגרעין לאחר תקופת ההתפרעויות הקשה והמורכבת בעיר לוד.

"מיד כשהודעתי על בואם של אנשי הגרעין, נרתמו תושבי ותושבות הגבעה המדהימים והכינו עבורם מאכלים לרוב ושלטי ברכה. מתאר סעדה בהתרגשות, "רפי אלפסי- מנהל מתקני הספורט ומאיר מלול- מנהל הבריכה שינסו מותניים והכינו את הבריכה ומתקני הכושר והפנאי לטובת האורחים מלוד מתוך ערבות הדדית ואהבת ישראל וכולנו קיבלנו אותם בחום ובעידוד".

במכתב תודה שנשלח אל הנהלת גבעת ושינגטון ותושביה הביעו הגברים  של הגרעין התורני את הערכתם באופן מרגש ביותר. "יש מושגים שחינכו אותנו לאורם כמו אהבת ישראל וערבות הדדית שלעיתים נדמה ששייכם לספרים ולדפי המקורות אבל אתמול בערב ראינו אותם בעיניים והרגשנו אותם בלב". נכתב בפתיחת המכתב. 

"עברנו שבועיים מורכבים בחשש אמיתי לשלומנו ולשלום העיר לוד האהובה שלנו ואחד הדברים שחיזקו אותנו הייתה התחושה שאנחנו לא לבד, שעם ישראל כולו אתנו במערכה המסובכת הזו. כשנרגעו הרוחות הרגשנו שאת כל הקושי צריך להפיג במעט ולעבד כדי שניתן יהיה להמשיך הלאה בשליחות שלנו כאן בעיר . בדיוק אז פגשנו בלב הגדול שלכם, בהכנסת האורחים המדהימה שהענקתם לנו ובהרגשה הפשוטה שאחים אנחנו".

"לא ידענו מראש האם ערב כזה נצרך ועד כמה גברים זקוקים להפגה ולשחרור ולכן כשפתחנו את ההרשמה ציפינו לכמה עשרות אבל מהר מאוד זה היה לשיטפון, משהו שמחבר את כל  שכונות הגרעין והעיר, כפרי סטודנטים , רמת אשכול , אלישיב,  נווה זית וגבעת הזיתים, קהילות שהרגישו חלק מהתנועה הגדלה של התחדשות העיר לוד שגרים בה וימשיכו לגור בה למרות ועל אף הכל ולכמה שעות  מאות גברים התפנקו בחום המלטף של אנשים טובים מגבעת וושינגטון שהעניקו לנו מקום נעים , קבלת פנים לבבית וטעימה והרבה כוחות להמשיך הלאה בבניין הארץ ובחיבור לעם".

בנצי דל, יו"ר הנהלת גבעת ושינגטון: "אני מלא הערכה והתפעלות מההירתמות המיידית והרוח ההתנדבות של תושבי הגבעה ועובדיה, בהובלת המנכ"ל יקי סעדה. אין זו הירתמות חד פעמית-  פעילויות החסד וההתנדבות הם חלק משגרת המקום. כאן נמצא הגרעין של אהבת ישראל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן