הגננת שערכה הפרשת חלה עם הילדים

נפלאות הזמן: הגננת וילדי סמדר עורכים טקס הפרשת חלה באמצעות אפליקציית זום

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מזה כשלושה שבועות שמיטל אזולאי, הגננת של גן סמדר ברובע הסיטי, שומרת על קשר עם ילדי הגן. במהלך התקופה הזאת, מאז הוחלט לסגור את מוסדות החינוך בגלל מגפת הקורונה, היא קיימה עשרות פעילויות עם הילדים באמצעים מקוונים. היום, יום שישי, היא יזמה טקס הפרשת חלה ובאמצעות אפליקציית זום היא שיתפה את הילדים. כמובן שגם הורים השתתפו והתרגשו יחד עם הילדים והגננת.

בימים רגילים, מקיימים בגן סמדר פעילות חינוכית שגרתית ובימי שישי, במסגרת קבלת שבת, צוות הגן עורך טקס הפרשת חלה כמו בהרבה גנים אחרים. אלא שהפעם, בימי הקורונה, האירוע הזה מתקיים במתכונת שונה וגם מקבל משמעות אחרת. מיטל הגננת החליטה לקיים הפרשת חלה בביתה, כשהיא מסוגרת וממוגנת בהתאם להנחיות משרד הבריאות כמובן, ולשתף את ילדי הגן בטקס. היא הזמינה את הילדים להיכנס לאפליקציית זום וליטול חלק בטקס, אותו כבר הכירו מפעילות קודמת.

"כל שבוע היינו נוהגים לקיים את מצוות הפרשת החלה בגן סמדר, ומזה שלושה שבועות שאנו סגורים בביתנו" היא מתארת את המציאות החדשה שנכפתה על ילדי הגן, כמו על כל אזרחי המדינה, ומוסיפה "החלטתי להשתמש באפליקציית zoom ולהתפלל יחד עם ילדי הגן על ביטול המגפה".

הגננת מיטל

מיטל מציינת כי היתה היענות יפה ולמעלה מ-50% מילדי הגן נטלו חלק בטקס הלא שגרתי. "היה שיתוף פעולה מדהים מצד הילדים וההורים וכולנו התרגשנו מהטקס ומהתפילה המיוחדת של הילדים. נציין שחכמי ישראל אמרו כי תפילה של ילד עושה רושם בשמים, לפי שתפילתו של ילד היא תמימה ושלימה, ידיו נקיות והוא נטול אינטרסים.

"אני התרגשתי מאוד מהמעמד ובטוחה שגם הם" היא מסכמת ושולחת לילדים הרבה נשיקות וחיבוקי אהבה. שבת שלום ובריאות לכל חולי ישראל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן