הגננת שושי מאשדוד נבחרה ל"מורת המאה״‫: "רואה בחינוך שליחות”

בנימוקים נכתב כי "הרישום לגנה הוא בין הגבוהים בעיר, והיא ״מוערכת בקרב קהילת ההורים״

שושי בצלאל מקבלת את הפרס. צילום: דוברות משרד החינוך‫
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טקס מורי המאה של החינוך הממלכתי דתי (החמ"ד) נערך בסוף השבוע ביישוב יד בנימין, שבמועצה האזורית נחל שורק במעמד מנכ"ל משרד החינוך, מאיר שמעוני, הרב פרופ' יהודה ברנדס ראש מועצת החמ"ד, מנהלת החמ"ד שוש נגר וסגן יו"ר הסתדרות המורים, גבי שמעון‫.

בטקס הוענקו תעודות הוקרה ל-100 מורים, מורות וגננות, אנשי חינוך מכל הארץ, יוזמים ופורצי דרך בעשייה חינוכית, שפעלו באופן משמעותי לקידום תלמידים במלחמת "חרבות ברזל”‫, ובהם גם לגננת שושי בצלאל מגן טללים באשדוד, שנבחרה ל"מורת המאה”‫.

 ״בעבודה החינוכית של שושי הן כמנהלת גן והן כמובילה, ניכרת מחויבות לחינוך ילדי ישראל ליראת שמיים ולחיי תורה ומצוות באהבה. שושי רואה בחינוך שליחות לכלל ישראל, מתוך שאיפה לשותפות ביצירת חברת מופת ומתוך מחויבות לתורה ולהלכה", נכתב בנימוקי ההוקרה, "שושי שוזרת באיזון נפלא את הקודש והחול, התורה והעבודה, התורה והמדינה, היחיד והציבור, הדתיות והלאומיות, המסורת והמודרנה. בגנה קיים אקלים גן מיטבי והלמידה בגן הינה על פי עקרונות הגן העתידי. היא מקיימת את הלמידה במרחבי חיים ולמידה חוץ גנית ויעדי החמ"ד נשקפים בעשייה החינוכית שלה״‫.

עוד נכתב בנימוקים כי "כמובילה היא חותרת למצוינות בקרב גננות האשכול שלה ועושה זאת תוך חריצות ומסירות, במאור פנים ובגישה חיובית. שושי מהווה מודלינג בקהילת הגננות, הרישום לגנה הוא בין הגבוהים בעיר, והיא מוערכת בקרב קהילת ההורים ובקרב הרשות. על כל זאת ועוד הוחלט להעניק לשושי את תואר 'מורת המאה' לשנת תשפ”ד״‫.

השנה שבוע החמ"ד מתקיים בחודש תקומה וגבורה בסימן "אני שייך לעם ישראל". בטקס נאמרו דברים לזכרם של חמישה עובדי הוראה מהחמ"ד, שנפלו במלחמת חרבות ברזל‫.

רם זהבי, מנהל מחוז דרום במשרד החינוך: "השנה הובלנו בכל מוסדות החינוך את 'דרום כחולבן' – תכנית ערכית לחיזוק תחושת הזהות היהודית, תחושת השייכות לעם למדינה ולחברה, והגדרת הייעוד שלנו. אני מברך כל אחת ואחד מהמורים הנפלאים שנבחרו לקבלת ההוקרה ומודה להם על המהלכים הערכיים יוצאי הדופן״‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן