הגנה טבעית מווירוסים בבית ובעבודה

צמחים רבים מגינים על עצמם מפני זיהומים שונים, זאת ע"י חומרים שהם מייצרים ולהם תכונות אנטי בקטריאליות, אנטי ויראליות ואנטי חיידקיות. שמן ארומטי/שמן אתרי אשר מרוכז מהצמח, הוא מרוכז בריכוז גבוה מאוד ולכן יש אפקט משמעותי לשימוש בשמניים אתריים גם אם הם בכמות קטנה

צילום: pixabay
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשנים האחרונות, עם העלייה בכמות החיידקים העמידים לאנטיביוטיקה, נערכים בכל העולם מחקרים שונים, ביניהם מחקרים הבודקים את ההשפעות של שמנים אתריים על בקטריות ווירוסים. במחקרים אלו מתגלים יותר ויותר הוכחות המעידות כי בשמנים אתריים ישנם ערכים בעלי השפעה אנטי ויראלית ואני בקטריאליות עוצמתית מאוד (בגלל המרכיבים שבהם).

אחת הדוגמאות הבולטות לכך הוא שמן אתרי לבנדר, הוא נמצא כמעולה לטיפול בחיידקים העמידים לאנטיביוטיקה.

המלצות לשמירה על היגיינת סביבת הבית וסביבת העבודה באמצעות שמנים אתריים

נמצא כי ניתן ליהנות מאיכותם של השמנים האתריים בבית ובסביבת העבודה, שמנים אתריים מוכחים כיעילים נגד סוגים שונים של וירוסים ובקטריות. אנו ממליצים לשלב באופן קבוע טיפול בחלל החדר על ידי שמנים אתריים ובכך ולהקטין את ריכוז הווירוסים באוויר.

אידוי בחדר של שמנים אתריים כמו: שמן ברגמוט, שמן אקליפטוס, שמן קורנית, שמן קינמון, שמן גרניום שמן עשב לימון ושמן לימון יתנו ריח נעים ותוך כדי כך גם יקטינו את הכמויות של הווירוסים הפעילים באוויר. את השימוש בשמנים אתריים ניתן לבצע באמצעות מכשור אידוי מתאים, כשהשמן מהול בנוזלים – כמו שמן, מים או אלכוהול. את השמנים ניתן לפזר באוויר כאדים ע"י שימוש במבער שמנים מקרמיקה ונר או מבער שמנים חשמלי. חשוב להקפיד על שימוש בשמנים אתריים איכותיים של לבנדר קוסמטיקה טבעית..

שמנים אתריים שנמצאו כיעילים כנגד וירוסים בשימוש במפיץ ריח/מבער

בחרנו להמליץ על שמנים אתריים שנמצאו כבעלי פעילות אנטי ויראלית (נגד וירוסים, שפעות ומחלות ויראליות אחרות) כדי להפחית את סכנת ההידבקות בשהייה בחלל שבו יש משתתפים רבים ובמקומות בהם יש מערכת מיזוג משותפת.

  1. במחקר מקיף שנערך על פעילות וירוס השפעת, נמצאו הנתונים הבאים:
  2. השמנים האתריים
  3. 10 דקות בעזרת שימוש במבער אדים/מפיץ ריח הם: שמן ברגמוט ושמן אקליפטוס
  • השמנים שפגעו בפעילות הווירוסים תוך 30 דקות והיו יעילים מאוד הם: שמן גרניום, שמן קינמון ושמן עשב לימון.
  • השמתים האתריים שהראו 100% פעילות מעכבת על וירוס השפעת הם: שמן עשב לימון, שמן ברגמוט ושמן טימין.
  • במחקרים נוספים שנערכו על ההשפעות של שמנים אתריים על וירוסים, נמצא ששמנים אתריים גם בריכוזים נמוכים, אפקטיביים נגד וירוסים, כולל וירוס ההרפס סימפלקס.  השמנים האתריים היעילים ביותר לטיפול בהרפס הם: שמן לבנדר, שמן לימון, שמן קינמון, שמן אקליפטוס, שמן עץ התה, שמן קמומיל גרמני, שמן מנוקה, שמן מנטה ושמן גי'ניג'ר.
  • לטיפול ניוקסטל (מחלת נשימה שמתפתחת לפגיעה נוירולוגית ) נמצא כי שמן אורגנו יעיל (שמן האורגנו משמש כיום בגידולי עופות למניעת מחלות באופן סדיר).
  • מחקרים אחרים העוסקים בטיפול בבעיות נשימה חיידקיות והוכחו כיעילים גם כנגד זיהומים בקטריאליים נשימתיים כולל – Staphylococcus aureus. מצאו כי השמנים האתריים הבאים יעילים במיוחד: שמן קינמון, שמן ציפורן, שמן טימין ושמן מנטה.
  • במחקרים שנעשו הוכח כי שמנים אתריים יעילים מאוד כנגד ווירוסים וחיידקים מעוררי מחלות. תערובות מומלצות של שמנים אתריים הם: שמן קינמון, שמן זרעי גזר, שמן רוזמרין ושמן אקליפטוס.

לבנדר קוסמטיקה טבעית מייצרים ומשווקים רוקחות טבעית  משנת – 2007. אנו מייצרים בעבודת יד ישראלית, מגוון שמנים אתריים טהורים ואיכותיים. כמו כן אנו מייצרים מוצרי קוסמטיקה טבעית הכוללים: שמני גוף, מוצרים לטיפוח השיער, סדרות מוצרים שלמות, לטיפול בעור הפנים בהתאם לסוג העור ועוד. אצלינו תמצאו גם מגוון סבונים נוזלים ומוצקים משמן זית וקרמים טבעיים להגנה מהשמש.

כל המוצרים מיוצרים בחברה, ברישיון משרד הבריאות תחת תנאי ייצור נאותים GMP, כל המוצרים 100% ממקור טבעי. המוצרים משווקים בחנויות לבנדר בשרונה מרקט- תל אביב, קניון ערים בכפר-סבא ומרכז הייצור והמכירה בפרדס-חנה וכמובן באתר האינטרנט שלנוש בכתובת: https://www.lavender.co.il/.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן