הגיבור האשדודי שהציל אישה מדירה בוערת מדבר: "היה לי חשוב קודם כל לחתור לדירה ולהציל אותה"

נתי צרפתי לוחם האש שהציל ממוות אישה עיוורת מדירה בוערת לאחר שפרץ לדירה ושלף אותה:"זו העבודה שלנו, זה בשבילנו להגיע למשמרת, זו עבודה של שליחות" הוא אומר בצניעות. כבוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רס"ר נתי צרפתי,לוחם אש בתחנת אשדוד היא הגיבור שהציל את חייה של אישה עיוורת שדירתה עלתה באש בדירה ברובע ח באשדוד

נתי בן 38, אב לשלושה מתגורר בישוב באר גנים וכבאי כבר 11 שנה בתחנת אשדוד. מתברר כי יש תחנה ראשית בחלק הצפונית של העיר, ויש גם צוות שיושב בצוות הדרומי כדי לתת מענה מהיר, ויושב יחד עם מד"א.

"אני ולוחם נוסף תפסנו את המשמרת" מספרנתי לאשדוד10. "בשעה שש בערב קיבלנו הודעה על חשד לניסיון התאבדות ובדרכו הודיעו לנו על שריפה בכלל במבנה עם חשש ללכודים".

"בהתחלה לא ראיתי את העשן בדירה, ושמעי שיש מישהי שרוצה לקפוץ. עלינו לקומה הרביעית עם מכשיר פורץ דלתות, עלינו לדירה והיא הייתה נעולה. זיהינו את מוקד האש, עברו לאישה שהייתה במרפסת ורצתה לקפוץ. הרגענו אותה ושמרנו עליה, אחרי כמה דקות עוד צוות שהגיע למקום ביצע כיבוי. העברנו אותה לכוחות מד"א שהגיעו למקום. זו הייתה אישה מבוגרת שגם התבררה כעיוורת".

"מעבר לפעולה שהיא ברמה גבוהה, האירוע נפתח באישה במצוקה, כל האירוע השתנה מאישה שדיווחו לו שהיא רוצה להתאבד לאישה בסכנת חיים. כשהגעתי לאירוע לא הבנתי למה אני מגיע, לא ידעתי אם זו שריפת דירה או ניסיון התאבדות ולכן היה לי חשוב קודם כל לחתור לדירה ולעשות הערכת מצב במקום"

.ש. איך ההרגשה להציל אישה ממוות כמעט בטוח?

"זו העבודה שלנו, זה בשבילנו להגיע למשמרת, זו עבודה של שליחות.לעזוב את המשפחה בחגים, לא חושב שמי שמגיע בלי שליחות עושה את זה. תמיד אחרי אירוע, אתה גם מבין שאתה מסכן את עצמך, למרות שאתה עושה הכל כדי לצאת בריא ושלם, יש סיכונים. התאמנו כל השנים לעשות את מה שצריך לעשות. כבאים רצים למקומות שאנשים רצים מהם".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן