הבן הורשע ברצח אמא שלו: חנק אותה ושבר לה את הצלעות ודיממה למוות

בית המשפט המחוזי הרשיע את ארטיום קפוסטין תושב אשדוד בן 36 מאשדוד, ברצח אמו אירינה קפוסטין בדירתו השכורה. "הוא הכה אותה באכזריות ובכך הביא למותה" קבעו השופטים. גזר הדין יינתן לאחר שלב הטיעונים לעונש

צילום: דודו גרינשפן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כשלוש וחצי שנים אחרי הרצח של תושבת אשדוד אירינה קפוסטין ז"ל בת 66, הרשיע השבוע בית המשפט המחוזי בבאר שבע את בנה, ארטיום קפוסטין בן ה- 36 ברצח אמו בתום שלב הוכחות.
הרצח בו הורשע ארטיום התרחש בדירתו של ארטיום ברחוב קדושי בלזן ברובע א' בליל ה-15.1.17. האם התגוררה בהוסטל בקרבת בנה. ארטיום קבע בית המשפט רצח את אמו באכזריות רבה בכך, ששבר את צלעותיה עד שלא יכלה לנשום, גרם לה לדימומים בגופה וכי כתוצאה מהחבלות נפטרה אירינה ז"ל.
ארטיום, שהורשע בעבר בהכאת האם, הכחיש בתוקף את האשמות המיוחסות לו, וטען כי חזר לדירתו השכורה ומצא את אמו מוטלת כשהיא פצועה ומחרחרת וכי הוא זה שהזעיק את מד"א שניסו להחיותה אולם ללא הצלחה.


בכתב האישום, המייחס לארטיום עבירת רצח, מפורטת היממה האחרונה בחייה של האם. כן נטען שארטיוס היה חולה כשבוע לפני הרצח וכי חברתו, שלא התגוררה איתו הביאה לו תרופות ומשקה חריף. כיממה לפני הרצח, ארטיום הלך לבית אמו הסמוך לחגוג ביחד את חג "נוביגוד", השנה החדשה. בהמשך נכתב הוא לקח מאמו את כרטיס האשראי שלה וניסה למשוך כספים אך טעה בקוד ובסופו של דבר הכרטיס נבלע.
הפרקליטות באמצעות עו"ד רותם יוחנני, טענה כי עבירת הרצח הוכחה מעל ספק סביר וכי יש לגזור על הנאשם מאסר עולם. מנגד טענה הסנגורית של ארטיום עו"ד ניצה דיקובסקי כי מדובר בתיק נסיבתי וטענה כי אין להרשיעו, ובמקביל היות והיה שיכור יש אחריות מופחתת ועל כן יש להטיל עונש של 20 שנה ולא מאסר עולם.
בתום שלב ההוכחות קבע בית המשפט המחוזי בהרכב השופטים: אריאל חזק, אלון אינפלד ואריאל ואגו כי ארטיום אשם בעבירת הרצח בו. בהכרעת הדין כתב השופט חזק כי "מדובר בתיק של ראיות נסיבתיות, שיובילו למסקנה אחת ויחידה, שלפיה הנאשם היה זה שרצח את אמו, בתוך ביתו או בחצר הבית". בית המשפט לא הסכים עם הפרקליטות שמדובר בהרשעה המחייבת מאסר עולם.
גזר הדין יינתן לאחר שלב הטיעונים לעונש שיחלו ב- 22.9.20.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן