הבילוי של אנה זק בחרמון הסתיים בסערה

וגם: אביגייל עייש והשורד הצמוד לא מפספסים ועינב בובליל קפצה לדובאי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאתר החרמון נמסר בתגובה: "אנה זק נכנסה לאתר החרמון למרות היותו סגור לקהל הרחב עם אדם שהינו בעל אישור כניסה לחרמון (אינו עובד האתר). הכניס לאתר נעשתה ללא ידיעתנו ואישורנו, בשום שלב בזמן הביקור לא הייתה מעובות של מי מעובדי אתר החרמון. מיד עם היוודע עניין הביקור אסור – אישור הכניסה של אדם זה נשלל״‫.

האשדודית אביגיל עייש והארוס שלה, השורד דודו אאוט ממשיכים להנות מ-15 דקות התהילה, והגיעו בשבוע שעבר לחגוג יום הולדת לשורד אחר, אוהד בוזגלו, לכבוד יום הולדתו ה-40. אז מה היה בתוכנית? באולם האירועים "לה סינקו" באור יהודה בהפקתו של שון בלאיש. האירוע המוגזם כלל כמה מאות מוזמנים והפקת ענק ביומולדת עגול, והפתעת הערב – רקדנית בטן.במוזמנים: כלל החברים הטובים מ׳הישרדות׳, חברים ובני משפחה.

 עינב בובליל כוכבת "האח הגדול" המיתולוגית, שפרצה לחיינו לפני 14 שנה כשנכנסה לבית המפורסם במדינה ומאז הפכה לכוכבת רשת‫, ובהמשך כיכבה בסדרת הריאלטי ״אמה מחליפה״‫,  חזרה השבוע שוב לפריים טיים של המסך. בובליל השתתפה בריאליטי הבישולים בספיישל  ׳מאסטר שף VIP, התחרתה על המקום הראשון נגד שבעה מתמודדים מפורסמים ביכולות המטבח והבישול שלה‫.

בובליל כידוע נשואה ואמא לארבעה ילדים מציגה לא פעם ברשתות את המטעמים שהיא נוהגת לבשל לבני הבית‫. אם תהיתם איפה רכשה עינב את האהבה שלה לבישול‫, תופתעו לגלות כי בובליל, למדה לבשל לראשונה בבית "האח הגדול”‫.

בתוכנית אמרה בבובליל ״של מה שאני יודעת במטבח למדתי מאמא שלי, הטעמים התבלינים היא אלופה היא מסאטר שף האמיתית." אמרה והוסיפה "כשהייתי ב׳אח הגדול׳ לא ידעתי לבשל, אבל לא היו לי הרבה ברירות אז התחלתי לזכור מה היא הייתה מבשלת לי בבית. אז פשוט נכנסתי למטבח והתחלתי לעשות דברים שאני זוכרת מאמא שלי והיא הייתה אומרת לי שהיא הייתה יושבת בבית ואומרת 'לא, לא ככה, לא עושים ככה את הפשטידה הפוך הפוך', אבל עשיתי מה שאני יודעת ומשם התחלתי ללמוד ומשם קיבלתי את הביטחון שלי במטבח ואז יצאתי, והתחתנתי ולאט לאט ארבעה ילדים אין לך פשוט ברירה אלא לבשל”‫.

אבל עם כל המטעמים שהיא מכינה‫, מי שקטף את המקום הראשון הוא חבר הכנסת דודי

אמסלם‫, שהכין מנת טריו דגים שגרפה מחמאות אדירות מהשופטים‫.

אפרופו‫ בובליל, בזמן שאתם צפיתם בה על מסך הטלוויזיה מהספה הפרטית שלכם, היא המריאה לכמה ימים של כייף בדובאי, יחד עם בעלה אלי. אבל אל דאגה‫, הבת אוריה דאגה להסריט לה בנייד אונליין‫.

אנחנו ממש מקווים שאתם לא מפריעים לעורכת הדין ירדן חכם, המשלבת בין שני עולמות: עורכת דין מצליחה ביומיום ובסופי שבוע היא פושטת את בגדי עו"ד ורוקדת, כי בימים אלו היא נמצאת אי שם בחופשה בדובאי. קצת טיול ג׳יפים והרבה שופינג, והיא כבר כאן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן