האב: הבת שלי זרקה אותי מהבית לאחר שנתתי לה במתנה נכס מקרקעין

זה סיפור עצוב שמתברר כעת בבית המשפט לענייני משפחה באשדוד על אב בן 80, שדורש מבתו לקבל חזרה את נכס מקרקעין יקר שנתן לה במתנה. לדבריו היא זרקה אות אחרי שהתחייבה כי יגור אצלה עד יום מותו. הבת מכחישה שהתחייבה וטענה כי הוא נוהג באלימות

עו"ד דני גל המייצג את הבת. "לא הייתה התחייבות והדירה רשומה על שמה". צילום: באדיבות עו"ד גל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושב אשדוד בן 80 הגיש תביעה לבית המשפט לענייני משפחה באשדוד נגד בתו ממנה הוא דורש חזרה נכס מקרקעין שהעניק לה במתנה לפני שנים ספורות. לטענתו היא זרקה אותו מביתה ומתנהגת אליו בצורה מחפירה. במסגרת התביעה טוען האב כי יש לבטל את עסקת המתנה של הנכס, לאור התנהגותה כלפיו וטען כי הבטיחה לו שיגור אצלה עד אחרית ימיו. תחת זאת, הוא טוען היא זרקה אותי מהבית והיא לא בקשר איתו.

הבת, אף היא תושבת אשדוד טוענת באמצעות עורך דין דני גל מאשדוד, המתמחה בדיני משפחה המייצג אותה בתובענה כי מעולם לא הייתה כל התחייבות מצידה, לאפשר לאביה מגורים יחד עמה עד אחרית ימיו. כמו כן טוענת הבת כי האב הוא זה שמתנהג כלפיה בהנהגות מחפירה ואלימה. בת טוענת כי הענקת המתנה ממנו אליה נעשתה ביוזמתו וכי לא התחייבה לתמורה כלשהי.
אין ספק כי מדובר בסיטואציה לא נעימה, שעה שמדובר בסכסוך בתוך המשפחה כאשר תהא התוצאה המשפטית אשר תהיה, כל הצדדים יפסידו בסוף התהליך. לתובענה מסוג זו יש השפעה על המשפחה המורחבת תוך שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לשקם את היחסים בין הצדדים לתובענה.
עו"ד גל המייצג את הבת אומר לאשדוד 10 כי "דינה של תבענה להידחות ולו מהטעם כי בין הצדדים לא נערך הסכם הלוואה אשר היה אמור להסדיר את תנאי המתנה. כמו כן מדובר במתנה שהוענקה ונגמרה ברישום הזכויות על שם הבת, ועל כן אין המדובר בהתחייבות לתת מתנה (אשר חזרה ממנה אפשרית תחת התנאים האמורים בחוק המתנה) כי אם במתנה שהושלמה, ולכן האב כבר לא יכול לחזור בו".
בימים קרובים יצטרך בית המשפט לקבל החלטה בתביעה המורכבת האנושית הזו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן