הבחירות להסתדרות המורים: לריסה למשוב נבחרה ליו"ר סניף אשדוד

מי שמובילה את ייצוג עובדי ההוראה באשדוד ומשמשת כיו"ר הסניף כבר 4 שנים נבחרה שוב ברוב קולות. לריסה למשוב: "מודה על האמון והתמיכה הרחבה. אמשיך להגן על זכויות עובדי ההוראה והגמלאים, לקדם את מעמדם ולתת להם מענה מקיף"

צילום: אילן בשור
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לריסה למשוב, המכהנת כיו"ר הסניף ב-4 השנים האחרונות ניצחה בבחירות להסתדרות המורים שהתקיימו ב -1.6.21 עם יותר מ- 57% מקולות הבוחרים.

למשוב (53) היא בעלת ניסיון רחב של למעלה מ – 27 שנים במערכת החינוך בהן עבדה במנהלת אופק חדש של הסתדרות המורים כ-13 שנים.

היא מחנכת בבית הספר "שירת היום" והיא ידועה כאקטיביסטית ולוחמת צדק. לאורך הקדנציה שלה הרבתה לסייר במוסדות החינוך השונים ולשמור על קשר שוטף ואישי עם הצוותים בשטח.

למשוב: "אני מודה מקרב לב לעובדי ההוראה והגמלאים על האמון הרב וההליכה המשותפת- אמשיך לעבוד במרץ כדי להצדיק את תמיכתם. אמשיך לייצג את אנשי החינוך באשדוד, להיאבק על זכויותיהם, לקדם את מעמדם ולתת להם שירות יעיל, מקצועי ואישי".

כאמור, בבחירות להסתדרות המורים שהתקיימו ב-1.6.21, רשמה סיעת אמ"י בראשות יפה בן דויד הישג חסר תקדים עם 54% מקולות עובדי ההוראה והגמלאים.

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד אמרה "אני מודה לעובדי ההוראה והגמלאים הרבים מכל רחבי הארץ שנתנו לי את אמונם. עבורי, מדובר בניצחון מרגש ובהישג גדול, שמעניק לי את הכוח והרוח הגבית להיאבק על זכויותיהם של עובדי ההוראה, לייצג אותם מול משרדי הממשלה ולהשיג עבורם את הסכם השכר הכי טוב, כפי שהם ראויים לקבל. בכוונתי להמשיך ולפעול במרץ, במסירות ובנחישות, כפי שעשיתי בארבע השנים האחרונות, כדי להבטיח את עתידם ולשפר את מעמד החינוך בישראל״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן