הבחירות להסתדרות באשדוד: אחוז הצבעה גבוה, הפצת שמועות סרק ופייק ניוז וגם סיפורים מרגשים

הבחירות להסתדרות במרחב אשדוד. אחוז ההצבעה גבוה מאוד עומד מעל 80 אחוזים נכון לשעה 18:00 . ויש לצד הפייק ניוז גם סיפורים מרגשים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"לחץ וייאוש? אנשי כולנו-סלע החלו בהפצת פייק ניוז כבר בשעות הבוקר" כך אומרים במטה הבחירות המקומיות של ארנון בר דוד. במהלך הבוקר הופצו שמועות נגד אנשי המטה ונגד בכירים במרחב ההסתדרות באשדוד.

החל מ-07:00 בבוקר הגיעו עובדי עירייה ועובדי המפעלים באשדוד לבית יד לבנים כדי להצביע בבחירות להסתדרות. בניגוד למערכות קודמות, דומה כי הפעילים של כולנו-סלע מבינים שבאשדוד יש להם סיכוי קלוש והציבו מספר לא גדול של אנשים בעמדות.

מלחמת הפייק ניוז שלרוב שמורה בדרך כלל לשעות הדחק והלחץ בערב, החלה מוקדם מאוד מצדם של אנשי היו"ר לשעבר. "איריס נפתלי עוד לא השתמשה בכל הכלים שיש לה, ורואה את המאבק נמשך לאורך כל היום", אומר גורם המצוי במערכת הבחירות. "יתרה מכך, אי אפשר לשנות הרגשה של עובדים שרואים במשך השנים האחרונות את האוזן הקשבת בהסתדרות, לעומת הכוחנות ששוב מציעים להם ולא הובילה אותנו לשום מקום. ואת זה, שום פייק ניוז לא יכול לשנות".

ויש גם סיפורים מרגשים של גמלאים שבאו להצביע למרות מצבם הבריאותי לקלפי בבית יד לבנים.

אחד מהסיפורים המרגשים שהיו היום ממחישים את ההענות לבקשה של יור הוועד בעיריית אשדוד נפתלי שמנהלת את המטה של הבחירות בעירייה בצורה מרשימה לבוא ולהצביע : מ׳ עובד עיריית אשדוד סשסיים הבוקר את הטיפולים הכימותרפיים ביקש להגיע ולהצביע ,רבים ראו אותו והתרגשו נוכח עוצמת התמיכה .

וגם גימלאית תרזה אלימלך, הגיעה מנתיבות לקלפי, איריס נפתלי ניגשה אליה וסייעה לה להכנס ובדרך זכתה גם לברכה מיוחדת מתרזה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן