הבהלה לשטחים לוגיסטיים באשדוד: אלה מחירי שטחי האחסון במרלו"ג החדש

ארבעה לקוחות גדולים במשק רכשו 3700 מ"ר שטחי אחסון לוגיסטיים בעלות של כ-41.5 מיליון שקלים במרלו"ג החדש "האומן 18" שיוקם בסמוך לנמל אשדוד. כך דיווחה השבוע חברת "בריזה נדל"ן" מקבוצת אתגר נדל"ן שמקדמת את הקמתו של הפרויקט

צילום: הדמיה: ימית סטודיו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בריזה נדל"ן מקבוצת אתגר נדל"ן דיווחה השבוע על ביקוש שיא ברכישת תאי אחסון לוגיסטיים במרלו"ג החדש "האומן 18", שייבנה בעורף נמל אשדוד בעלות של כ-300 מיליון שקלים וייפתח בעוד כשלוש שנים. המרלו"ג החדש, שישתרע על פני 15 דונם ויתנשא לגובה שלוש קומות מעל קומת קרקע, מיועד להיבנות במיקום אסטרטגי.

תאי האחסון מתאימים גם לעסקים בינוניים ולשם כך המחסנים מוצעים למכירה בגדלים שונים, החל מ-75 מ"ר ועד ל-2000 מ"ר, כאשר תהיה אפשרות לאחד מספר אולמות. הגובה מינימלי של תקרות המחסנים יהיה למעלה משישה מטרים והמתחם עתיד לתת שירות 24/7.

מנתוני בריזה נדל"ן עולה כי בחלק מהעסקאות, שהתבצעו לאחרונה, נמכרו כ-3700 מ"ר תמורת כ-41 מיליון שקלים, לפי 11,216 שקלים בממוצע למ"ר. חברת משקאות גדולה, למשל, רכשה שטח של 800 מ"ר במרלו"ג החדש בעלות של 9.2 מיליון שקלים, לפי 11,500 שקלים למ"ר. יבואן רהיטים גדול רכש שטח של 1600 מ"ר בעלות של 20 מיליון שקלים, לפי 12,500 שקלים למ"ר. שמאי מקרקעין רכש שטח של 300 מ"ר להשקעה בעלות של 3.3 מיליון שקלים, לפי 11,000 שקלים למ"ר. משקיע מאזור המרכז רכש ארבעה מחסנים באחת הקומות שמשתרעות על פני 1000 מ"ר בעלות של 9 מיליון שקלים, לפי 9,000 שקלים למ"ר.

בחברה ציינו השבוע כי הסיבות לביקוש הגובר לתאי אחסון לוגיסטיים תלויות בהתאוששות הכלכלית של המשק לאחר הקורונה ובצמיחה חסרת התקדים במסחר המקוון, שהוא תולדה של הצמיחה הדמוגרפית בישראל.
מעבר לכך, פתיחת השוק הישראלי לייבוא מקביל ופתיחתו המיועדת של נמל פרטי באשדוד יגרמו לעליה בכמות הסחורות המיובאות לישראל, מעצימים את הצורך בתאי אחסנה לוגיסטיים. מה גם שכניסתו של שחקנית חדשה לשוק הישראלי, ענקית הסחר אמזון, מחייב לתת מענה הולם לשינוע ולאחסנה ולאפשר את התנאים לקראת תחרות בריאה.

לבריזה מקבוצת אתגר ניסיון רב בהקמת פרויקטים למגורים, משרדים וכן התחדשות עירונית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן