הבאנקר של רב"ש: מ.ס אשדוד בטבילת אש ראשונה לאחר פגרת הקורונה

ביום שלישי הקרוב יצאו לדרך משחקי ה'פלייאוף' התחתון ובמ.ס אשדוד (תפגוש את הפועל רעננה 19:45, איצטדיון היא') כבר לא יכולים לחכות. בן שמעון: "עדיין בשלב ההתלהבות". מי שאמור להנהיג את הקבוצה הוא שלומי אזולאי ("הקבוצה בטירוף לחזור לשחק")

צילום: טל אקוקה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת העל בכדורגל חזרה לחיינו במוצ"ש האחרון, לאחר הפסקה של שלושה חודשים. מ.ס אשדוד תעשה טבילה ראשונה מאז פגרת הקורונה, ביום שלישי הקרוב, כאשר תארח את נועלת הטבלה הפועל רעננה, לה זאת תהיה הזדמנות אחרונה לחזור לעניינים. לשם כך, רעננה מינתה בשבוע שעבר את אייל לחמן, המאמן בן ה-54, מי ששימש בשנים האחרונות כיועץ מקצועי למ.ס אשדוד ולבטח צבר ידע רב, שיעזור לו להתכונן למשחק נגדה.
מין העבר השני, ימתין רן בן שמעון, שהגיע למ.ס אשדוד בחודש ינואר האחרון, לאחר שאימן את הנבחרת הלאומית של קפריסין (וזכה באליפות היסטורית עם עירוני קרית שמונה בשנת 2012). רב"ש חתם במ.ס אשדוד לשנתיים וחצי והחליף בתפקיד כזכור את רוני אוואט. על שובה של הליגה, בן שמעון אמר לאתר 'וואן': "אני עדיין בשלב ההתלהבות. כל אימון הוא כיף צרוף. עברו פרפרים עם החזרה. זה מועדון עם אווירה מיוחדת. חושב שיש באשדוד קבוצה עם פוטנציאל מקצועי ואנושי ענק. יש שילוב של צעירים שעולים מהנוער המוצלח. תהיה קבוצה משמעותית בשנים הקרובות לאשדוד, על טהרת שחקני הבית."
אם לשפוט לפי משחקי ההכנה שהתקיימו בשבועות האחרונים, במסגרתם ניצחה מ.ס 3 פעמים (את הפועל ב"ש, בני לוד והפועל אשקלון) והפסידה פעם אחת (3-1 למכבי ת"א), אז הקבוצה של בן שמעון נראית טוב ואין שום סיבה שהיא תסתבך בתחתית. הסתבכות מיותרת שכזו, כנראה תעלה לבן שמעון במשרה שלו. מאמן קבוצת הנוער אלי לוי כבר נושף בעורפו.
אולם רב"ש נשמע וגם נראה בטוח בעצמו. התחושות החיוביות של המאמן בן ה-50 של מ.ס, ודאי קשורות ביכולת המשובחת של קשרה המרכזי של הקבוצה שלומי אזולאי. אזולאי בן ה-30 מספק את אחת מעונות השיא בקריירה שלו, עם 6 שערים ו-5 בישולים ב-24 הופעות. הקשר המוכשר סיפר לאתר 'וואלה' על הקשר המיוחד עם המאמן: "מהרגע שרן הגיע, הבנו שהוא רוצה לייצר קבוצה שתהיה לה זהות. שקבוצות ידעו מי זו מ.ס אשדוד. רן רוצה שתהיה כאן קבוצה 'קילרית', שלא מחלקת מתנות ונקודות. פעם ראשונה שלי עם רן ובאמת כיף לי. הוא שם לב לכל פרט הכי קטן. יש לו דרך מסוימת והוא לא סוטה ממנה. הוא רואה באשדוד פוטנציאל להקפיץ את המניות שלו בליגה, אחרי שאימן בקפריסין. הוא עוזר לי מאוד ברמה האישית. יש לנו תהליך שאנחנו עוברים יחד. הוא מנסה לנקות ממני אנרגיות שליליות ועצבים."
לאזולאי אין חוזה לעונה הבאה ובתום העונה הוא יחשב שחקן חופשי וקרוב לודאי שיהיו לו לא מעט קופצים. הקשר המוכשר הוא ללא ספק השחקן המצטיין העונה של מ.ס אשדוד ואילולא התרומה שלו, לא מופרך לומר שהקבוצה הייתה מתחת לקו האדום. על חוזהו אמר: "אני מחכה שיודיעו לי שמממשים את האופציה עלי. אני רוצה להישאר. טוב לי כאן. אני מחכה לשמוע שאשדוד רוצה אותי. מההתחלה הרגשתי חום גדול באשדוד. מרוני ומג'קי. הגעתי אחרי תקופה לא טובה ובאתי עם אנרגיות מאוד טובות וקיבלתי הרבה גב."
אם בן שמעון ירצה להצליח להטמיע את שיטת המשחק שלו על הקבוצה, אזי יצטרך להשתמש בשלומי אזולאי בתבונה. ואם אזולאי יציג את היכולת שהתרגלנו ממנו לראות, אז לקבוצה יש עתיד ורוד. מומלץ מאוד להנהלת הקבוצה ולספונסר הלא רשמי שלה, בן זקן, לממש את האופציה על אזולאי ויפה שעה אחת קודם. התרשמות מיכולתו של אזולאי לאחר הפגרה, נוכל לקבל כבר בשלישי הקרוב באיצטדיון היא', שיהיה ריק מקהל, כמו בשאר משחקי המחזור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן