האשדודית ששמה עין על דניס

ריטה לוקין שמה עין על דניס. חן אילוז ובני פרץ מצפים לביקור החסידה ומה הקשר של ניימאר לאשדוד?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לתשומת כוכבת הריאלטי ״חתונה ממבט ראשון״ הדר ברייר האשדודית (במקור): רק שתדעי שריטה לוקין, היפהפיה האשדודית שסוחברת איתה כתר של מלכה, ובלי שום קשר, היא במאבק בלתי נלאה למען הטבעונות וחובבת חיות מושבעת, החליטה להעלות פוסט שבו היא מודיעה חד וחלק, לאחר שידור התוכנית ״חתונה מבט ראשון״ במוצאי שבת האחרון, שדניס הוא גבר החלומות מבחינתה. וכשאחת מחברותיה חושבת שהוא יכול להתאים לי כמו כפפה ליד, היא מיד משיבה: ״את יודעת שיש לי עוד 5 חברות ילדות שאמרו לי את זה?״. (לא נגענו)

ריטה לוקין. צילום: בני אדם

אנחנו עדיין בהלם, ולא כל כך מאמינים שהיפהפיה אליס גנלין בת ה-18 מאשדוד, קיבלה הודעה מהכדורגלן ניימא רהברזילאי בן ה-28, שמשחק בפריז סן ז׳רמן כקפטן הקבוצה ונחשב לאחד מהכדורגלנים העשירים והחתיכים בעולם. אז מסתבר שהשניים החליפו מסרונים קצרים באינסטגרם ועברו אחר כך לשיחה בווטסאפ. אז מה אתם אומרים יהיה לזה המשכיות?

אנחנו עדיין תוהים עם השורדת והדוגמנית משלנו אלכסה דול, מתחזקת בדת או שמא פשוט קצת נמאס לה, כי השבוע היא הסתובבה לה באחד מהקניונים בתל אביב עם תחבושות על הידיים. והסיבה היא: שדי נמאס לה מהקעקועים שעיטרו את ידיה ולכן החליטה להסיר אותם.

צילום: אביב חופי

אם יזדמן לכם לעבור לי סופר, פיצוציה או ׳סטימצקי׳, אז תדאגו להתאבזר במגזין ׳מנטה׳ העכשווי של חודש יוני, כי דורית רבליס הדוגמנית הבינלאומית שעדיין גרה איתנו באשדוד, מככבת על השער ומספרת על החיים הספורטיביים שאימצה לעצמה מגיל ילדות. ״המשמעת מעולם הספורט נתנה לי פוש בקריירת הדוגמנות – זה עולם שגם בו צריך משמעת עצמית״. (לא נגענו)

מאוד התרגשנו לשמוע השבוע, שבני פרץ, עד לא מזמן האיש הכי קרוב לזמר אייל גולן, ואשתו חן אילוז, שאגב מתגוררים בפנטהאוז במע״ר בעיר, בהריון משותף. חן סוחבת בטן של חודש חמישי, ובאולטרסאונד האחרון ראו בת.

צילום: ארז חן צלמים

אושיית הרשתות מאשדוד, גל זהבי-מלכא, לוהק באחרונה לקמפיין של רשת העוף האהוב העולמית KFC (קנטאקי פרייד צ׳יקן), שאגב, שומרת בסוד מסחרי את התיבול במתכוני העוף ולאחרונה שפתחו שוב בישראל שני סניפים, (עדיין לא באשדוד). בינתיים מי שנהנה מהעוף הטרי והטעים זה גל.

צילום: יח"צ

השוער שלנו שנמצא אי שם בסקוטלנד, ומשחק היברניאן, אופיר מרציאנו, אשתו הדוגמנית שלי רגב והיורש המתוק, חגגו את חג השבועות וזכו לכמה ימים של קיץ, במדינה שברוב השנה היא חורפית. ״לא יכולנו לבקש יותר מזה״, הם צייצו.

תכירו את טוהר עזריה, שלוהקה השבוע לטובת קמפיין האופנה לחנות היודיאקה ומוצרי כלה הוותיקה שקרויה על שמה ׳טוהר אמנויות׳. אז, האמא אביבית רוצה להזמין אתכם לחנות החדשה והיפה בסיטי (סמוך ל׳יינות ביתן׳), שם תהנו ממגוון ענק של מוצרים הקשורים לכלה. תגיעו ותגידו שהמדור שלח אתכם.

ואי אפשר שגם אנחנו לא נפרגן לפריחת החמניות שפקדה את הארץ ומילאה את הפיד של כולנו, אז הזמרת חנה גור יצאה לטבע בליווי בעלה והצלם בן לוי וזה מה שיצא לה.

צילום: בן לוי

נא לפתוח יומנים: גם הקורונה לא תהרוס למפיק ולצלם אורי קריספין את הפקת תחרות מלכת היופי 2020 המקומית, שהוא עורך כל שנה. אז התחרות תתקיים ב-31‪.‬8‪.‬20 במשכן לאמנויות הבמה באשדוד, ולשם כך ליהק קריספין ארבע מלכות יופי בדימוס להפקת אופנה משובחת. בינתיים, אם אתן חושבות מתאימות אז אתן יותר ממוזמנות להגיש מועמדות.

צילום: אורי קריספין

תרימו את הטלפון ליפה והלא חנונית סיוון בן זקן, שחגגה בשבוע שעבר יום הולדת וגם את חג השבועות בפרוייקט אופנה משפחתי עם הבעל והיורשים. אפרופו, יורשים, בימים אלו סוחבת סיוון בטן של חודש שביעי, וכשנשאלה למה היא מצפה היא השיבה: ״גם אני בחרתי לא לדעת את מין היילוד״.

צילום: פבל

היפהפיה משלנו עדן סבן, שכיכבה בבית ״האח הגדול״, לוהקה לאחרונה לטובת צילומי קמפיין של בגדי הים של המעצבת bell by lital elimelech

צילום: יח"צ

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן