האשדודית הראשונה שהתחסנה נגד קורונה: "יום היסטורי"

רחל עמר (73) היא המתחסנת ראשונה נגד קורונה במתחם החיסונים של כללית אשדוד בבית לברון

צילום: אופיר לוי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

היום, יום שלישי, בשעה אחת וחצי בדיוק התחסנה בשעה טובה האשדודית הראשונה, רחל עמר (73), נגד נגיף הקורונה ומייד אחריה בעלה צ׳רלי (78), ע״י האחות קטי כלב (בתמונה ובסירטון המצורפים) במתחם החיסונים החדש של כללית בבית לברון באשדוד. במקום הורגשה תנועה ערה של מבוטחי כללית באוכלוסיית היעד שהגיעו לקבלת חיסון קורונה ראשון במתחם החיסונים של כללית ויצאו עם זימון לחיסון השני בעוד כשלושה שבועות. למרות העומס, גילה הצוות הרפואי של כללית אשדוד אמפתיה, סבלנות, אחריות ורגישות למטופלים הרבים אשר קיבלו הסבר מדוייק על תהליך החיסון.

רחל (73) וצ׳רלי עמר (78), פנסיונר של נמל אשדוד, הורים ל 7 ילדים, 19 נכדים ו 4 נינים. תושבי אשדוד כ 50 שנה, היו בבידוד בחגים ואמרו שישמחו לפגוש את כל המשפחה, אם יהיה אפשרי. ״לא ידעתי שאני האזרחית הראשונה שמתחסנת בכללית ואני מתרגשת. מאחלת בריאות לכולם ושהנגיף יהיה מאחורינו ולחזור לחבק ולנשק את המשפחה״.

מר ארז לוי, מנהל כללית מחוז מרכז, אמר כי מדובר בימים חשובים עבור תושבי מדינת ישראל וההתרגשות מורגשת במתחמי החיסון של כללית. ״כארגון הבריאות הגדול בישראל אנו מובילים היקף ההתחסנות חסר תקדים בשילוב ידיים עם הרשויות המקומיות. כבר החל משבוע זה ימשיכו להיפתח מתחמי חיסונים נוספים וזו הזדמנות להודות לצוותים על עבודה מסורה ומקצועית״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן