האשדודים שלא פספסו את יום האהבה

השבוע, סביב יום האהבה, קיבלנו תזכורת לכך שהביצה המקומית מלאה בזוגות יפים, מצליחים ויציבים שכולנו מכירים, אבל גם כאלו שחוגגים בנפרד, או בעל החיים. אז מה זאת אהבה? להתראות בט״ו באב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הדוגמנית והשרודת ג׳ני צרווני: ״אל תאבדו תקווה״

״אנני חושבת שאהבה זה משהו נשגב שאנחנו שואפים אליו. אהבה אמיתית כמעט ולא מוצאים היום. אני שומעת הרבה על חברים וחברות אומרים אני אוהב/אוהבת אותה׳ ו..אבל… בשאיפה לשלמות אנחנו מוותרים קצת פה ושם, מתפשרים קצת על כך וכך, ובפנים עמוק עמוק אומרים – מה היה קורה אם הייתי מוצא את האחת, אותה אחת שהייתי שובר את כל המוסכמות בשבילה ומטפס על אוורסט, אהבה כמו בסרטים. אז אל תאבדו תקווה. אהבה אמיתית קיימת. אותה אחת שכותבים עליה הסופרים, התסריטאים והציירים מביאים אותה באמנות שלהם. מגיע לכ אחד ואחד לאהוב לפחות פעם אחת בחיים, אהבה כנה ואמיתית, כזאת שאין פשרה או ויתור בה, אלא החיים פשוט קורים איתה ביחד״.

ספיר והזמר ליאור נרקיס מעבר לים

בני הזוג ספיר נרקיס ובעלה הזמר ליאור נרקיס, שכידוע בשבועות האחרונים נמצאים במשבר גדול, כשליאור עזב את הבית לטובת דירה משלו, נמצאים בימים אלו כל אחד בנפרד מעבר לים. ליאור נמצא בצילומים אי שם במיאמי הרחוקה עם דולי ופן, ואילו ספיר החליטה שהכי טוב לה פריז, עיר האורות עם חברות.

כוכבת הריאלטי, אחווה סיטבון: ״אהבה היא לעבור למדינה אחרת״

״אהבה בשבילי היא לעבור למדינה אחרת, לשפה אחרת, לבנות הכל מחדש. אהבה היא אחרי שקמת 7 פעמים אליו בלילה, להגיד לו בבוקר שהוא הדבר הכי טוב שקרה לך בחיים. אהבה היא לקבל, את מה שלא בא לך בטבעיות, את הלא מובן מאליו. משפחה היא אהבה, אהבה היא העוגן, טעם החיים עצמם…״

הדוגמנית והשחקנית עדן סבן ביום צילומים

את יום אהבה העבירה הדוגמנית והשחקנית האשדודית עדן סבן, בצילומים מותג ההלבשה אלפא ארט. מי שהגיע לסט כדאי לתמוך בה מקרוב הוא בן זוגה הטרי יחסית אסף שאולוב.

עדן ובן זוגה אסף שאולוב על הסט

את יום האבה בחר השחקן שלומי יפרח, כוכב הסדרה ׳השוטרים׳ בלהעלות תמונות מתוך אלבום המשפחתי שלו ושל רעייתו טליה דנינו, וזה מה השהיה לו להוסיף: ״אוהב אותך בכל יום ויום, תודה על שאת אשתי. שנחגוג עוד מלא ימי אהבה ביחד…״.

שלומי יפרח ואשתו טליה ביום החתונה

הצמוד של הזמרת נסרין קדרי: ״את הגאווה שלי״

ברק רום, בן זוגה האשדודי, של הזמרת נסרין העלה השבוע את הפוסט לכבוד יום האהבה: ״אהובה נצחית שלי, אומרים שמאחורי כל גבר מצליח עומדץ אישה. במקרה שלי, עומדת אישה מיוחדת מצליחה, שאין כמוה עוד בעולם כולו. רוצה להודות לך על כל מה שאת עושה למעני. את הגאווה שלי, אהבה שלי את. מאחל לנו שכל החיים נהיה אחד למען השני…״

הדוגמנית ריטה לוקין: ״שנאהב את היצורים החיים״

ואילו הדוגמנית ומחזיקת תואר היופי נערת היופי של ישראל, ריטה לוקין, וחובבת חיוות מושבעת, אמנם לא חגגה עם בן זוג, אבל האהבה לבעלי חיים ממלאת את ליבה. ״אני מאחלת לכולם שנלמד לאהוב את כל היצורים החיים ולא רק כלבים וחתולים. קרוב ל-15 שנים שאני שומרת על כל סוגי בעלי החיים בארץ ובחו"ל, מטפחת ומצילה אותם מאז שאני ילדה, מאחלת לכולנו לאמץ אותם את כום לליבינו ולביתנו״.

עם החבר הטוב של האדם. ריטה לוקין

עינב בובליל: ״תודה אבא שבשמיים ששלחת לי אותו״

כוכב הרשת ובית ׳האח הגדול׳, עינב בובליל, סיפרה למאות אלפי העוקבים שלה מה היא אהבה מבחינתה: ״היום בבוקר כשהוא (אלי בעלה….) הביא לי את הזר (שהיה בבית  מאתמול) ואמר לי חג אהבה שמח, חיבקתי אותו חזק חזק, הסתכלתי למעלה ואמרתי תודה אבא שבשמיים ששלחת לי אותו. אני אוהבת אותך בעלי היקר בחג אהבה ובכל יום בשנה..״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן