האשדודים משתלטים על תפקידים נחשקים בממשלה

ראש מטה של השרה להגנת הסביבה. יאיר שלום והשרה עידית סילמן.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שבעקבות החלפת השלטון, לא מעט אשדודים זכו ויזכו בתפקידים נחשקים עם בכירי הליכוד. אחד מהם הוא יאיר שלום, שבעבר שימש יועץ לשרה מירי רגב במשרד התרבות והספורט, ופעיל ליכוד מובהק, שנבחר לשמש כראש המטה של השרה להגנת הסביבה עידית סילמן. פריחה מאחלת לו בהצלחה.

פריחה שמעה שהשבוע חגג יום הולדת ארז שמש מנהל חברת המכוניות ״טופ קאר״. הרב יניב מלכה הגיע במיוחד לברך את חתן יום הולדת. בערב האשה שאיתו נעמה, אירגנה לו ארוחת ערב במסעדה יוקרה בחברת החברים הטובים ובני המשפחה. פריחה מצטרפת לברכות.

הרב יניב מלכה הגיע לברך את חתן יום ההולדת ארז שמש

פריחה שמעה על מפגש מחזור מיוחד שהתקיים השבוע ב״ברנצו׳ס״, לבוגרי בית הספר רמב"ם אשדוד, לכאלו שלמדו שם בשנים 1969-1977. אבי נבט, אחד ממארגני האירוע מספר כי ״המפגש כלל התרפקות על זכרונות מהעבר. זה היה מעמד עם המון עוצמה וכיף״. אחד הבוגרים הוא ניסים לסרי, אחיו של ראש העיר – ד״ר יחיאל לסרי, יצחק אמויאל הבעלים של חברת ״אלנדב״, ונגן הגיטרה המוכשר קמרן רושנדל. הפתעת הערב הייתה הגננת מהגנון שמחה, שהפתיעה את הבוגרים. פריחה מתה על נוסטלגיה…

לא התראו כמעט חמישים שנה. הבוגרים של ביה״ס רמב״ם

פריחה קיבלה השבוע לידיה תמונה נדירה על רציפי נמל אשדוד של יהשוע פרץ האגדי, שהיה יו״ר מנהיג הפועלים המיתולוגי ויו״ר הוועד של עובדי התפעול בנמל אשדוד, והתלמיד של התלמיד שלו אבינעם שושן המייצגים שושלת מתמשכת של ועדים.

לא התראו כמעט חמישים שנה. הבוגרים של ביה״ס רמב״ם

פריחה שמעה שאחרי הסכסוך המתוקשר בין חברי להקת ׳אתניקס׳, הגיעו זאב נחמה ותמיר קליסקי להתארח ברדיו דרום בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה ופתחו הכל, שרו, התחבקו וסיפרו כמה התגעגעו אחד לשני ואיזה בזבוז זמן היה לריב אחד עם השני.

הכל על הסכסוך הגדול. יורם סויסה עם חברי להקת ׳אתניקס׳

עוד כתשעה חודשים יתקיימו הבחירות לעירייה, וכבר יש מועמדים חדשים לראשות העירייה. ביום רביעי האחרון הופצו בעיר כרוזים של מועמד מפתיע בשם אורן סרויה לראשות העירייה ולמועצת העירייה.

אורן סרויה גימלאי של חיל האוויר בדרגת רס"ב (רב סמל בכיר). בכרוז שהופץ הוא מבשר לתושבי אשדוד את החזון שלו. אורן היה חבר בוועדות העירייה כנציג הציבור שייצג את סיעת "אשדוד בתנופה" של ד"ר לסרי ולפני 4 שנים עזב.

אורן סרויה: "יש לי סיכויים  טובים להיבחר לראשות העירייה, אנחנו עושים עבודת שטח גדולה, נפגשים עם הרבה אנשים. כחבר ועדת התחבורה ליוויתי הרבה פרויקטים, כמו פרויקט מתחם שוהם ברובע י"ז".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן