האשדודיות בליגה ג רחוקות מעלייה

הפועל, בית"ר, וסיטי אשדוד הן שלוש קבוצות מהעיר שמשחקות בליגה ג׳ מרכז. הפועל אשדוד הוותיקה בליגה הצליחה להגיע למקום הרביעי בליגה למרות התקציב הנמוך. בית"ר שהייתה פייבורטית לעלייה כנראה לא תצליח לעשות זאת העונה על רקע פיטורי המאמן מיקי פרץ. קבוצת סיטי אשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד: מקווים להגיע שוב לפלייאוף העונה

הפועל בני אשדוד משחקת כבר עונה רביעית בליגה ג'. הקבוצה שנה שעברה הצליחה להגיע לפליאוף וכמעט לעלות ליגה. העונה הקבוצה סובלת מתקציב נמוך וחוסר שיתוף פעולה עם מועדונים אחרים בעיר. אחד ההישגים של הקבוצה עד כה הוא הניצחון בדרבי על בית"ר אשדוד של יוסי כנפו בתוצאה 4:0. חגיגת השערים האדומה החלה בדקה ה-45 לאחר שנשלף כרטיס אדום לאביתר אלזרה, שחקן ביתר. לירון ארגיל בהתקפה האחרונה של המשחק כבש את השער הראשון בבעיטה חופשית להפועל. במחצית השניה היתרון של שחקני הפועל על המגרש עשה את שלו ואבשלום ביטון, עומרי אטיה, והראל דרעי כל אחד הוסיף שער. הפועל כרגע נמצאת במקום ה-4 בליגה. למרות הפער מהמקומות הראשונים עדיין יש תקווה שהקבוצה תגיע שוב לפלייאוף דרך המקום השלישי.

בית״ר אשדוד: העזיבה של המאמן מיקי פרץ

85686365

בית"ר אשדוד הוקמה לפני שנתיים על ידי גבי כנפו ואבי סמיליה. השניים הביאו לפני שנה וחצי את מיקי פרץ על מנת להעלות את הקבוצה לליגה ב'. בית"ר התחזקה בשחקנים העונה ששיחקו בליגות גבוהות יותר כמו: מישל רוס ששיחק בהפועל מרמוריק, ניר דדון, שימי ביטון ונתן גנון שהגיעו מהאדומים. אולם בין השחקנים לא נוצרה דיניקמיה במגרש שתגרום לקבוצה להיות בין הדומינטטיות לעלות ליגה. מי ששילם את המחיר הוא מיקי פרץ, המאמן, שנאלץ לעזוב בהסכמה לאחר שהגיע לסיכום עם ההנהלה שהוא לא יוכל להמשיך לשחק מאחר שהקבוצה לא עומדת בציפיות לעלות ליגה. לא רק פרץ עזב את המועדון גם אחד המייסדים אבי סמיליה שהחליט לקחת פסק זמן מניהול המועדון.

סיטי אשדוד: מחובבנים למקצוענים

512526526

סיטי אשדוד שיחקה עד לפני שנה בליגות חובבנים. היחוד של הקבוצה שרוב השחקנים הם תושבי אשדוד שהגיעו מדרום אמריקה. מה שנותן מענה לאוהדי כדוררגל מדרום אמריקה, חובבי הכדורגל, לאהוד את הקבוצה. לפני שנה החליטו בקבוצה לגייס כסף ולרשום את הקבוצה בליגה ג'. המאמן הקבוצה הוא דייגו קואדרה שנולד באורוגוואי, והכוכב הגדול הוא נתנאל ברונה שהגיע מצ'ילה. המשחק בליגה מקצועית מאתגר יותר מליגה חובבניות. הקבוצה מדורגת במקום השמיני בליגה.

הציפיות של הקבוצה העונה היא לסיים את השנה ללא גירעון בתקציב, ולהתמקדם במקום הרביעי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן