האם שליו טורניך יקבל את ׳אות רמון׳?

שליו טורניך, תלמיד כיתה י"א בבית החינוך עמל מח"ט אשדוד, התגלה כתלמיד ברוך כישרונות השואף למצוינות ובצד זה תלמיד חברותי התורם לחברה ולקהילה. השבוע גם עבר את שלב המיונים של "אות רמון" היוקרתי. נחזיק לו אצבעות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עמל מח"ט אשדוד, הינו בית חינוך להזדמנות שנייה עבור תלמידים שנשרו ממסגרות לימודיות שונות. בית הספר שם דגש על הצטיינות לימודית כמוטיב מרכזי בכל תחומי העשייה, כך שבבית הספר התלמידים ניגשים ל-5 יח"ל במגמות השונות – 4, 5 יח"ל אנגלית, ו-4 יח"ל מתמטיקה. לצד הלמידה לקבלת תעודת בגרות מיטבית, בית הספר דואג להנחיל ערכים לתלמידיו, ומשלב לימודים עם תרומה לקהילה, שירות צבאי משמעותי ולהשתלב בכל החיים האזרחיים.

לתלמיד המיוחד קוראים שליו טורניך. הוא תלמיד כיתה י"א1 ולומד זו השנה השנייה בבית הספר. שליו התגלה כברוך כישרונות, שאפתן ובעל שורשים עמוקים אשר אימץ את ערכי בית הספר. השנה הוא סיים כתלמיד מצטיין במגמת תקשוב, עם 10 יחידות לימוד בהצטיינות. באנגלית לומד במסלול ל-5 יחידות, ובכל הבחינות שניגש בתשפ"א וגם הערכה חלופית בתש"ף הוא סיים בציונים גבוהים מאד ובהצטיינות המאופיינת לו. 

אבל זה לא הספיק לשליו והשבוע בית הספר התבשר כי שליו עבר את שלב המיונים הראשון בתוכנית היוקרתית "אות רמון" לתלמידים מצטיינים מכל הארץ. "שלב המיונים הוא שלב קפדני שרק עשרות בודדות מסיימים אותו בהצלחה ושליו עבר אותו" אומר זיזו בגאווה גדולה.

מלבד הצטיינותו הלימודית, שליו נרתם לפעילויות חברתיות במסגרת "המעורבות החברתית" שמובילות אבישג הרמס, רכזת החינוך החברתי, ויהודית אהרוני רכזת המעורבות החברתית. השתיים מעידות עליו שהוא "תלמיד עם יכולת נתינה גבוהה, מנהיג ואחראי בכל משימה שניתנת לו. הוא חונך תלמידים במגמת תקשוב ומבצע את התנדבותו על הצד הטוב ביותר. תמיד עם חיוך ובשמחה" ומוסיפות "שליו משמש מודל לחיקוי, בעל ערכים של חסד, נתינה ואהבת הזולת ומוביל את הנהגת התלמידים במועצת התלמידים בבית הספר".

מלבד פעילות זו, שליו מתנדב בסיירת של סח"י (סיירת חסד ייחודית) ובחוות הדעת של מנהל ההתנדבות (נפתלי) נכתב עליו: "שליו הוא נער שכולו חסד ונתינה, תמיד מגיע לתת יד ולעזור בכל מה שצריך, עושה את הכל בשמחה ובמאור פנים. מידי שבוע דואג לקו החלוקה שלו לשש משפחות שבאחריותו של שליו, וחבורת הנערים שיקבלו אוכל לשבוע."

בנוסף, אחת לכמה זמן מגיעה אל הסיירת אספקה של מוצרי מזון, שליו מגיע לפרוק את הסחורה ולסדר אותה בבית סח"י, דבר הדורש כוח פיזי והרבה מוטיבציה ואנרגיה. וכן נוטל חלק במבצע שיפוץ בתי קשישים בעיר.

המעבר של שלב המיונים "אות רמון" היוקרתי, הינה הכרה בפעילותו הרחבה והמשמעותית של שליו בתחום הנתינה לצד הצטיינות לימודית. שליו הוא מקור גאווה לבית הספר ולתלמידים ומגיע לו פרגון ענק.                                                                                 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן