ראתה 3 חיילים עייפים ששבו לחופשה ושלחה אותם הבייתה במונית על חשבונה

תושבת אשדוד צעירה שראתה את 3 החיילים מגבעתי בתחנת אוטובוס במתחם הרכבת באשדוד מחכים לאוטובוס שילמה למונית ובקישה ממנו לקחת אותם לביתם. אביו של אחד החיילים: "אישה מדהימה שעשתה מעשה שחימם וריגש את לב כולנו. מודה לה מקרב לב"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זה סיפור על ישראל היפה, בדמותה של אישה צעירה מאשדוד, ששהתה בתחנת אוטובוס ביום שישי האחרון עם בתה הקטנה, במתחם הרכבת באשדוד, כשלפתע הבחינה בשלושה חיילי גבעתי ששבו הבייתה מאובקים ועייפים שיצאו לחופשה קצרה לשבת עם ציוד מלא ותיקים גדולים והמתינו לאוטובוס. האישה שאלה אותם לאן פניהם והם אמרו לה שהם בדרכם הבייתה אחרי תקופה לא קצרה. היא הזעיקה מונית ספיישל, שילמה לנהג וביקשה ממנו לקחת את החיילים על אחד לביתו.

משה שמואלי אביו של אחד החיילים היה נפעם ממעשה המשהים של האישה הצעירה וסיפר לאשדוד 10 אל המעשה המופלא: "אשמח לפגוש אותה ולהודות לה באופן אישי. זה לא פשוט בימים אלה להוציא כסף ואני והמשפחה מאוד מעריכים את מה שעשתה. אם הייתי מוצא אותה הייתי משלם לה כפליים. המעשה שלה הוא באמת מעשה אצילי ישראלי מעשה חם וטוב. ממש ריגש אותנו וחימם לנו את הלב. פשוט אין לי מילים, על המעשה הטוב הזה. זה מוכיח שאנחנו עדיין רגישים זה לזה ובשם החיילים אני מוסר לה את תודתינו הגדולה"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן