האישה האשדודית של נוכל החתונות: ״אני לא מאמינה לאף גבר"

5 נשים נפלו ברשתו של יניב כהן, אשר התחתן איתן, כל אחת לחוד, הביא עימן 7 ילדים משותפים ולטענתן פתח עסקים על שמן וסיבך אותן עם חובות. אישה מספר 3 היא תושבת אשדוד שמספרת את סיפורה ל"השבוע באשדוד" כדי למנוע מנשים נוספות לעבור את הגיהנום שהיא עברה. "אני ממליצה לכל אישה, שאף גבר לא יקנה אותך בלשון חלקלקות פשוט להגיד לא. היום יש גוגל ואפשר להקיש שם ונתונים ולגלות על האדם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בחדשות סוף השבוע בערוץ 12 עם דנה וייס חשף הכתב יוסי מזרחי את הסיפור הלא יאומן על ״נוכל החתונות הסדרתי. יניב כהן בן 44 במקור מירושלים אשר ניהל זוגיות עם 5 נשים וסיבך אותן על חובות עצומים.
יניב כהן גדל בשכונת מלחה בירושלים לפני 44 שנים. מאז הספיק להתחתן עם 5 נשים שונות ממקומות שונים, מהן הביא 7 ילדים, ולכולן סיפור דומה: הוא הותיר אותן עם חובות של מיליונים והשתמש בשיטה זהה, שהשאירה אותן מאחור עם הרבה יותר מנזק כספי.
בכתבה, ששודרה ב- 13.6.20, התקיים עימות בין יניב ובין 3 מתוך 5 נשותיו. בין הנשים גם ט. תושבת אשדוד ואישה מספר 3 של יניב. היא נותרה עם ילדה, לב שבור וחובות ענק. המפגש עם עוד נשים והעימות עם יניב החזיר אותה לזכרונות הכואבים. גם הראיון עם ״השבוע באשדוד״ לא היה לה קל. אבל היא הסכימה רק מתוך הרצון הטוב שאולי סיפורה יעזור לאישה אחרת שברגע האחרון תירתע ולא תסתבך כמוה וכמו שאר הנשים. "כולנו הכרנו אותו באותה דרך, באתר ׳מפגשים׳. ֿזה היה לפני בערך 14 שנים" מספרת לנו ט'. "הייתי גרושה עם ילדה בת 9. הוא סיפר שהוא גרוש מאשה אחת, פרוד, לא ידוע לי שהיה נשוי לאשה השניה לא זוכרת ויש לו 2 ילדים מהאשה הראשונה וילד אחד מהאשה השניה. אמרתי לו שאני רוצה זוגיות בריאה וקשר רציני. התחלנו לצאת היה מאוד נחמד, לא מיד הכנסתי אותו הביתה, הייתי גרה אצל ההורים שלי, רק אחרי 3-4 חודשים הוא נכנס אליי הביתה ואחרי חצי שנה עברנו לגור יחד. אחרי חצי שנה שהיינו ביחד עלה הקטע של חתונה״.
מצידו?
"כן, מצידו, בוודאי. אמרתי לו כמו שאתה יודע אין אפשרות ואני לא רוצה שכאילו הילדים שלי ממזרים ואני גם לא מוכנה לנסוע לקפריסין בשביל להתחתן, גם לחיות ביחד זה בסדר״.
והעסק שהיה על שמך?
״הוא הציע שכביכול נפתח עסק ואמרתי לו ׳מה הבעיה אז תפתח?׳ והוא ענה שהוא לא יכול בגלל המזונות. אמרתי לו ׳למה אתה לא משלם מזונות זה לילד לא לאישה?״
בסופו של דבר ט׳, אישה שעבדה כל חייה כשכירה ומעולם לא הייתה במינוס, השתכנעה לפתוח לו עסק על שמה. ״הוא היה אז נהג בערוץ 2 ואמר שכולם מכירים אותו וחבל שיהיה שכיר. אז פתחתי עסק על שמי, והוא עבד בירושלים".
היא לקחה על שמה שתי הלוואות. ״בחצי שנה הראשונה נכנסו כספים ואז גם באה ירידה״ היא מספרת. לדבריה, הוא שכנע אותה לקנות עוד אוטו ולקחו נהג שכיר״. באותה תקופה היא נכנסה להיריון עם בתם המשותפת. לדבריה, היא הייתה אם אצבע על הדופק מידי פעם נכנסה לחשבון ובכל זאת לתדהמתה גילתה את החובות.
הנורה האדומה נדלקה לה כשפתאום נותק החשמל בבית.״חשבתי שיש תקלה והתקשרתי לחברת חשמל וגיליתי שיש חוב לכן ניתקו. התקשרתי אליו והוא שילם והחשמל חזר, אבל עד מהרה היא גילתה שהחוב לחשמל לא הצרה היחידה שלה.


מה עוד קרה?
"הוא היה סוגר חוב כמובן עם הצ׳קים שלי. כרטיס אשראי לא נתתי אבל צ׳קים כן.״ לדבריה הוא היה גם קנאי. ״כשהייתי בהיריון ורציתי לצאת ליום כיף בעבודה, הוא הפך עולמות שאני לא אצא, שחס וחלילה לא יראו אותי בבגד ים. זה לא עזר לו כי עמדתי על שלי״.
מתי גילית את החובות?
״כשילדתי הרגשתי משהו לא בסדר. אז התחילו להגיע החובות ואנשים מתקשרים יש חוב פה ושם למה לא משלמים. חיכיתי שהוא יגיע הביתה אמרתי לו שאני רוצה לדעת מה קורה למה מתקשרים פעם חברת חשמל פעם זה ופעם אחר. הוא אומר לי ׳קרסתי.׳ אמרתי לו מה זאת אומרת קרסתי, אין לי מספיק כסף, אני לא עובד, אני לא פה ולא שם…. אמרתי לו מה קרה. שבשבוע האחרון הבנאדם יושב לי בבית, למה אתה יושב בבית, למה אתה לא יוצא? אין עבודה היה אומר. הוא היה צוחק, הוא היה ממש צוחק”.
ואיך הגבת?
"הייתי בוכה, היה אומר לי מה את בוכה, אל תדאגי הכל יסתדר. כשראיתי שאנשים מתקשרים והכל צרחתי. הוא עזב את הבית. הרמתי טלפון לרואה חשבון אמרתי לו ׳תעצור לי את הכל: את המע"מ, תסגור לי את העסק, סגור אותו,׳ הוא עצר לי את זה בזמן ככה שלא היה לי חובות משום משרד ממשלתי למעט ביטוח לאומי שהוא לא שילם לעובדים. זה שילמתי אחר כך. מתוך קצבת הילדים שילמתי את החוב הזה”.
מה הנזק?
"סך כל החובות עמד על מיליון ו- 830,000 שקלים. הייתי בפשיטת רגל ושילמתי חובות 5.5 שנים הייתי תקועה בבית לא יוצאת לאירועים, לא לשום מקום מגדלת את הבנות לבד״.
ט' קובלת כי היחס אליה מהמדינה והממסד הבנקאי ממשיך להיות קשה.״הוא היה חייב לכל נשותיו והמדינה לא עושה דבר. אני שילמתי והוא יצא נקי. שילמתי את חובי, את הקנס שהייתי תמימה אבל גם עכשיו כשאני באה לבנק מחייכים אלי עד שמקישים את התעודת זהות ואומרים לי שאי אפשר לקבל אותי. למה? שילמתי את חובי אני מעולם לפני לא הייתי חייבת לפני. אם היו בודקים אותי היו רואים שלא הייתי בשקל מינוס ותמיד היו לי חסכונות״.
ואת? בזוגיות חדשה?
״איבדתי את האמון. מאז הסיפור שלי איתו לא מאמינה לאף גבר. תביני ש-11 שנה אני מדחיקה את זה. יש את הפגיעה הרגשית מבחינתי נגמר״.


יש לך מסר לנשים שאולי עומדת היום במצבך ?
״חד משמעית לא לחתום לאף אחד ולא לפתוח עסק עבור אף אחד. מי שרוצה לפתוח עסק שיפתח על שמו. לאף אחד אפילו לא לאחים. ושאף גבר לא יקנה אותך בלשון חלקלקות פשוט להגיד לא. היום יש גוגל ואפשר להקיש שם ונתונים ולגלות על האדם. אפילו להוצאה לפועל ניתן לבדוק אם בן אדם חייב כסף. ״
לדבריה, למרות שהיא השאירה את העבר מאחוריה ״ אני חיה מהיד לפה ומגדלת את הילדה״ היא ונשים אחרות לא מתכוונות לתת לו להפיל עוד אישה כמו שהפיל אותן ״ הוא לא יפסיק עם זה״ היא אומרת.

יניב מור כהן: ״זה עניין משפחתי שלי עם אשתי וגרושותיי״

תגובת יניב מור כהן: "העניין שלי עם אשתי וגרושותיי הוא עניין משפחתי ולא ציבורי. הייתי נשוי לכל הנשים, מכל אחת מהן יש לי ילדים וניהלתי איתן חיי משפחה לתפארת. נוכל, היה נמנע מלהביא ילדים. מעולם לא חייבתי אף אישה לחתום בשבילי, הן ידעו שאני לא יכול לפתוח עסק, והכל היה מרצוננו הטוב ולמען פרנסת הבית. חלק מהעסקים הצליחו, אחרים כשלו. בניגוד לטענות, אני הצגתי את עצמי בשמי המלא 'יניב כהן מור'. אני אדם ישר ואחראי והכתבה פוגעת בי ומכפישה את שמי הטוב שלא בצדק. טענת האישה הראשונה שהשארתי אותה עם חובות שקרית. בהסכם הגירושין נקבע שכל אחד ייקח חלק קטן מהחובות שהיו זעומים. האישה השלישית מדברת על חוב של מיליון שמונה מאות ותשעים אלף שקלים – הסכום רחוק מהמציאות. אני הייתי ערב על רוב החובות ואם היינו ממשיכים לחיות יחד היינו מתמודדים איתם ביחד. היא בחרה להיפרד, וכל אחד נותר להתמודד עם החלק שלו בחובות. האישה הרביעית חתמה על הסכם טרום נישואין מרצונה הבלעדי, משום שרצתה להרגיש ביטחון בזוגיות, היא זו שהציעה שהבית יירשם כנכס משותף. האישה החמישית בחרה לזרוק אותי מהבית בצורה משפילה. נפלתי קורבן למעשה הנוכלות שלה שמטרתו להעביר את כל החובות אלי ולקחת את הנכסים המשותפים שלנו בשווי מיליון שקל. היא גייסה את כל נשותיי הקודמות לצאת למלחמה נגדי. חשוב לציין ששילמתי עבורה את פשיטת הרגל שלה מלפני נישואינו. לגבי הרב יוסי בן הרוש – פנינו יחד לאתר שהמליץ לנו על הרב בן הרוש, אותו בחרנו יחד. החתונה הייתה עם טבעת ועם עדים, הכל מתועד. אני מחשיב את עצמי כמי שעדיין נשוי לה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן