האיום עשה את שלו: דואק מחק את הפוסט נגד לסרי והתנצל בפניו

הספר והפעיל החברתי פרסם מכתב הבהרה לפוסט שפרסם נגד ראש העיר במהלך הסגר, ובו טען שהתנצל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר אשדוד מיען היום מכתב התראה בטרם תביעה בעילת לשון הרע לשמוליק דואק, הספר המוכר באשדוד, לאחר שטען בפייסבוק שהסתפר במהלך הסגר. בעקבות המכתב דואק פרסם הבהרה על דבריו.

"לפני יומיים נשלחה לכל כלי התקשורת באשדוד תמונה של ראש העיר מתחסן נגד שפעת (וואו!!) כדי לספר לנו על הדוגמא האישית שלו (מרגש כל כך)", כתב דואק בפייסבוק מוקדם יותר החודש. "עברה רק יממה אחת ואתמול כבר פורסמה תמונה חדשה שלו עם סגן שר הבריאות, אלא שבין התמונה הראשונה לשנייה,הוא כבר שכח מ"הדוגמא האישית", והספיק להסתפר כשכל המספרות בעיר סגורות, כשתושבי העיר מסתובבים מגודלי שיער ומתוסכלים, ומעצבי שיער יושבים מעל לחודש בבטלה בבית כי אומרים לנו שקרבה בינו לבין לקוח מעלה את התחלואה. הייתי מצפה מראש העיר לנהוג כשאר התושבים ולא להפגין את חוסר הציות שלו להנחיות משרד הבריאות, תוך כדי שהוא נפגש עם סגן שר הבריאות ש"נמצא בחזית המאבק" לדבריו. אני מבין שהוא בתפקיד ייצוגי וגם לי חשוב שראש העיר שלי יראה מסודר ומטופח, אבל כמוהו יש רבים בעיר. לכן זה לא מפסיק לספר על 'סולידריות והעזרה לעסקים בעיר'. את הסולידריות הזאת מומלץ גם להפגין בפועל".

"בכל מהלך תקופת מגפת הקורונה בכלל ובמהלך הסגרים בגינה בפרט, מקפיד מרשי לנוכח מעמדו כראש עיר לקיים את הוראות וההנחיות לגבי ההתנהגות נדרשת, קלה כחמורה, זאת כדי להנהיג –מכוח דוגמא אישית", כתב עורך דינו של לסרי. "'צירפת' את מרשי לשורת אנשי ציבור שהפרו את הוראות הנ"ל, ספגו משום כך ביקורת ציבורית נוקבת, לעג, בוז, והואשמו בפגיעה באמון בציבור לגבי חובת קיום ההוראות בתקופה המגיפה בכלל והסגרים בגינה בפרט בלי שטרחת לברר עם מרשי את טענותיך, אשר כלל לא ברור על יסוד מה היא באו; הרי אם אך היית טורח לבצע בירור שכזה עם מרשי, על נקלה היה מתחוור לך שאין שמץ ממש בטענותיך על כך שמרשי הסתפר בניגוד להוראות, אותה פרסמת בשער בת רבים, וכי כפועל יוצא כי אין שום יסוד להאשמות שהטחת במרשי בפרסום". דואק הבהיר כי אם ראש העיר היה פונה אלי זה היה יכול לקצר את ההליך. אין לי שום עניין לכתוב משהו שהוא לא נכון. ראיתי את ההבדל בתספורת של ראש העיר בין תמונה אחת לשנייה, וזה מה שגרם לי לכתוב את הפוסט. אפשר להבין את התסכול אחרי ישיבה בבית ללא עבודה משך חודש וחצי, כשבזמן הזה אנחנו רואים נבחרי ציבור שמרשים לעצמם לנהוג בניגוד לנהלים שאותם הם משננים לציבור. בכל מקרה הפוסט נמחק והתנצלות רשמית תיכתב על ידי. אני מתנצל בפני ראש העיר אם נגרם לו עוול. זאת לא הייתה המטרה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן