האדומים רשמו ניצחון חשוב על אור יהודה

בסיום המשחק שחקני האדומים חגגו דק ארוכות על הדשא יחד אם האוהדים שהפתיעו והגיעו למשחק ועמדו מחוץ לאצטדיון

צילום: מדיה האדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אתמול התארחו האדומים באצטדיון אור יהודה מול המקומית מכבי עירוני אור יהודה. קבוצה לא קלה בכלל שהגיעה למשחק מול האדומים לאחר 2 ניצחונות רצופים מהצד האדום הגיעו אתמול למשחק כאשר לא פחות מ-5 שחקני הרכב פצועים או הבידוד. אל המשחק עלו האדומים בסוג של הרכב שני מעורב. האדומים פתחו את המשחק בלחץ גדול מאוד והלחץ הניב תוצאות תוך 10 דק האדומים נגיעו ל4 מצבי 100% שער אבל שוער אור יהודה היה במקום. בדקה ה14 זה השתלם ומישל רוס דחק את הכדור מקרוב לשער.


אור יהודה לא הייתה רעה בכלל וסיכנה את שער האדומים. במחצית השניה בדקה 65 עופר ורטה הורחק והאדומים נסוגו אחורה והמשחק התנהל ברובו בחלק האשדודי. האדומים הצליחו לצאת לכמה מתפרצות אך בעיקר שמרו על התוצאה. שופט המשחק הוסיף 6 דק בסיום ובדקה ה95 נקבע לאדומים בעיטת פנדל שאותה החמיץ אדר אוואט.

בסיום המשחק שחקני האדומים חגגו דק ארוכות על הדשא יחד אם האוהדים שהפתיעו והגיעו למשחק ועמדו מחוץ לאצטדיון על הגבעה בקור. החגיגות של שחקני אשדוד המשיכו גם דק ארוכות בחדרי ההלבשה .

ללא ספק הנוכחות של האוהדים שהגיעו ועודדו לאורך כל המשחק הכניסה לשחקני האדומים המון מוטיבציה ואדרנלין ובסיום ראו זאת שאחרי 6 מחזורים סוף סוף חגגו ניצחון כמו שצריך. בשישי הקרוב יארחו האדומים בסנטטי את הפועל אזור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן