רכש חדש להפועל אדומים אשדוד בדיגיטל

לאשדוד 10 נודע כי אחת מאושיות האינסטגרם והמדיה חברתית בתחום האופנה והספורט תצטרף לצוות הדיגטל והמדיה של הקבוצה כחלק מההכנה לקראת עונת המשחקים 2020/21

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אדומים אשדוד שבימים אלה נערכת לקראת פתיחת האימונים שככל הנראה תיהיה בשבועיים הקרובים והולכת בכל הכח לקראת עונה בלתי רגילה ותעשה הכל כדי להעפיל לליגה הלאומית. משימה לא קלה אך בהחלט לפי התוכניות נראית טובה מתמיד . צוות הדיגטל של אדומים שמוביל מהפכה של ממש בשנים האחרונות רז בנימין דובר המועדון ואבישי אפטקר מנהל הדיגטל עובדים על פיתוחים יחודיים ורק לאחרונה שיחררו את אחת מהאפליקציות המתקדמות לקבוצת כדורגל והיחידה בעיר שמחזיקה כזאת.

בנימין מסר כי "הכדורגל בארץ ממשיך כהרגלו מחתימים מאמן שחקן מביאים כוכבים זרים וכו אבל אחד הדברים הלא פחות חשובים זה הקשר והפנים בין המועדון לאוהדים ובעיקר כלפי העולם. את העשייה שאנו עושים חוץ מהצד המקצועח על הדשא ומחוצה לו צריך להראות גם השוטף ביום יום במיוחד בימים אלו שהכל עבר לדיגטל ונראה שאת העונה שבפתח ככל הנראה גם נמשיך דרך הדיגטל לצערנו לכן אני פועל בדרכים שמעט מהקבוצות השכילו לעשות ולהניע. יש לי את הידע ובעיקר את הרעיונות הייחודים להביא לכך שקבוצה בליגה א תיהיה יותר מדוברת מקבוצה בליגת העל. אנחנו עובדים כל הזמן על רעיונות חדשים ואנחנו עדים לכך שקבוצות מעתיקות מאיתנו בין אם זה במלל בין אם זה בעיצובים וברעיונות אבל זה מחמיא לנו מאוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן