ד"ר לסרי נפרד מגילאון:"אשדוד אבלה יחד עם משפחתך, ילדיך ונכדיך. נוח על משכבך"

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי נפרד מסגן ראש העיר אשדוד לשעבר אילן גילאון
"נפעל להנציח את זכרו באופן שיבטא את אישיותו המיוחדת ופועלו החברתי הרב למען חברה ישראלית טובה יותר בכלל, ולמען עירו ואשדוד בפרט"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אילן גילאון ז״ל (1956-2022).

אילן האדם והחבר, שצמח והתפתח למנהיג חברתי ברובע ג׳ באשדוד, היה מעל הכל איש של אנשים. מגדלור של אנושיות נדירה ואהבת האדם, שהתעלמה ממחלוקות פוליטיות, למען צדק חברתי ותיקון עוולות. את הבדלי הדעות הפוליטיים ביננו הנחנו בצד, מעולם לא שוחחנו עליהן, וידענו לשתף פעולה בכל סוגיה חברתית שבאה לפיתחנו. למען הפרט בפניות שהגיעו אליו כחבר כנסת, דרך מאבקים למען יהודי אתיופיה, ועד המאבק להקמת ביה״ח באשדוד. כל מפגש איתו היה מפגש של שמחה, והשיחות איתו היו מצחיקות ומעשירות, מתובלות בחוש הומור נדיר ובראייה ייחודית על המתרחש.
כבר בצעירותו כסגן ראש עיר באשדוד, ואח״כ כחבר כנסת התמקדה העשיה הציבורית שלו בשכבות החלשות, ותמיד היה נכון להיות פה לשקופים החברתיים. נלחם להעלאת קצבת הנכות וקידם חקיקה של חוקים חברתיים רבים. הריבות הטעימות שלו היו לשם דבר, מותאמת לכל אדם, ותמיד ניתנו במתנה על ידו בעיתוי נכון ומרגש, כביטוי ללב הענק שלו.
גילאון נפטר בדיוק ביום הפועלים 1 במאי, תאריך סמלי ללכתו של אחד הלוחמים החברתיים הגדולים שהיו כאן. נפעל להנציח את זכרו באופן שיבטא את אישיותו המיוחדת ופועלו החברתי הרב למען חברה ישראלית טובה יותר בכלל, ולמען עירו ואשדוד בפרט.
אילן האדם, החבר, סגן ראש עיר, חבר כנסת, המנהיג החברתי ולוחם הצדק-
העיר אשדוד אבלה היום יחד עם משפחתך, ילדיך ונכדיך.
נוח על משכבך בשלום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן